رئیس “آبفای” بندر امام بازداشت شد/ دیگر مدیران متخلف چه زمانی مجازات می شوند؟

به گزارش هورنیوز؛ چند روزی از آذر ماه امسال نگذشته بود که بارندگی شدیدی منجر به آبگرفتگی وسیع برخی از شهرهای استان خوزستان بخصوص اهواز و بندر امام خمینی (ره) شد. این بارندگی زیان قابل توجهی به شهروندان وارد آورد که به نظر می رسد جبران آن به سرعت و سادگی میسر نباشد.

 

پس از فروکش کردن بارندگی، با دستور مستقیم استاندار خوزستان محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی (ره) از سمت خود برکنار شد تا اولین پس لرزه های واقعه آبگرفتگی های آذرماه خوزستان رخ دهد.

 

این اتفاق پایان حوادث بندر امام (ره) نبود چرا که با ورود قوه قضاییه به این ماجرا، رئیس شرکت آبفای این شهر بندری نیز پس از تفهیم اتهام های وارده، بازداشت شد.

 

بازداشت رئیس شرکت آبفای بندر امام (ره) خبر از برخورد جدی قوه قضاییه با مدیران و مسئولین کم کاری را داد که با بی توجهی و کوتاهی در انجام وظایف خود، منجر به زیان عمومی شده اند.

 

با ورود قوه قضاییه و برخورد قضایی با مسببان آبگرفتگی بندر امام (ره) این امیدواری به وجود آمده است که با اهمال کاران و مقصران آبگرفتگی های اهواز که دست کمی از آبگرفتگی های بندر امام نداشت، نیز برخورد صریحی صورت می گیرد.

 

مخاطب قراردادن رئیس آبفای بندر امام (ره) و برخورد با وی نشان داد سهم و نقش سرنوشت ساز شرکت آبفا در این ماجرا چقدر است و این شرکت تا چه حد می توانست در کنترل آبگرفتگی ها نقش آفرین باشد اما از آن به هرشکل کوتاهی شد.

 

حال باید دید آیا استاندار خوزستان بعنوان نماینده دولت، مدیر آبفای خوزستان به عنوان متولی شبکه فاضلاب، که طی سال های اخیر با دستور رهبر معظم انقلاب منابع مالی قابل توجهی برای بازسازی و بهبود کیفیت فاضلاب دریافت کرده اند نیز مورد مواخذه برخورد قوه قضاییه قرار می گیرند یا خیر؟

https://hoorkhabar.ir/690761کپی شد!
182
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.