از مردم شهرمان بابت انتخاب شهردار مورد نکوهش قرار گرفته ایم/ شیرازی عملکرد مثبتی از خود نشان نداده است

هورنیوز – عبدالله کعبی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: متاسفانه حضور کم رنگ شهردار در محل کارش بروز بسیاری از ناهماهنگی ها، کم کاریها و سهل انگاریها از سوی برخی مدیران زیر مجموعه وی را سبب شده است.

 

وی با ابراز تاسف از اینکه شهردار آبادان از زمان انتخابش تاکنون که شش ماه می گذرد عملکرد مثبتی از خود نشان نداده و وضعیت شهر همچون گذشته نابسامان و پریشان احوال است، افزود: به عنوان اعضای شورای شهر هیچ گونه تغییری را در وضعیت شهر ندیده ایم، چرا که شیرازی به قول هایی که برای انجام تغییرات داده بود، عمل نکرد.

 

وی با توضیح اینکه سازمان موتوری یکی از سازمانهای مهم و تابعه ی شهرداریست که کارش ارائه خدمات شهری از جمله جمع آوری و حمل زباله است، تصریح کرد: تمام ادوات و تجهیزات قابل استفاده در این سازمان فرسوده هستند و شهردار هنوز هیچ تدبیر و یا برنامه ای برای بهبود وضعیت آنها اتخاذ نکرده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان یادآور شد: با آمدن شیرازی به عنوان شهردار نه وضعیت چاله چوله های شهر درست شد و نه تکلیف سگهای ولگرد تعیین شد و این در حالیست که روز به روز بر جمعیت سگ های ولگرد نیز افزوده می شود.

 

کعبی گفت: عدم رعایت تناسب در پرداخت حق اضافه کاری به کارگران به ویژه در بخش کارگری اعم از تنظیفات و فضای سبز آن هم در شرایط کنونی، سبب ناخرسندی و گلایه ی آنها شده است.

 

وی با اشاره به گلایه ی های پرشمار مردم از اعضای شورای شهر بابت انتخاب شهردار افزود: به طور مرتب از سوی مردم بابت انتخاب شهردار مورد نکوهش قرار می گیریم و خواستار تعیین تکلیف هر چه سریعتر و واضح وضعیت شهر با شهردارش هستند تا شاید شهر از وضعیت اسفبار و نامطلوب کنونی خارج شود.

 

وی با اخطار جدی به شهردار آبادان و انتقاد شدید از وضعیت نابسامان خدمات شهری از انباشت نخاله ها، نبود نظارت کافی و درست بر عملکرد مدیران خدمات شهری و کمبود نیروی انسانی در این حوزه، نبود باکس های زباله، جمع آوری نشدن به موقع زباله ها، عدم ساماندهی دستفروشان با هدف رفع سد معبر و سیمای بد شهری به عنوان موارد انتقادی مردم نامید و بر الزام شهرداری به رفع آنها تاکید کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اظهار کرد: طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداریها، دفع خطر و پر کردن چاله ها در معابر عمومی از وظایف ذاتی شهرداریهاست اما این مورد نیز در آبادان همچنان لاینحل باقی مانده و هر روز شاهد سقوط خودروها در چاله ها و بروز حوادث ناگوار هستیم.

 

کعبی با تاکید بر لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی فصل بارندگی و سابقه بد گرفتگی آب در سطح معابر شهر بایستی شهرداری اقداماتی اساسی و اصولی انجام دهد که متاسفانه شاهد آنیم که عملیات لایروبی خیلی ضعیف در حال انجام است.

 

وی با یادآوری دوباره گلایه ها و انتقادات مردمی از وضعیت نابسامان شهری، انجام کارهای اساسی و زیربنایی به جای اقدامات مقطعی و خُرد از سوی شهرداری را یکی از خواسته های پر شمار مردم خواند و خواستار توجه بیشتر شهردار به موارد یاد شده و اقدام در این باره شد.

خبرآنلاین

https://hoorkhabar.ir/690140کپی شد!
71