چرا قوه مجریه تاثیر تصمیمات غیرکارشناسی بر معیشت مردم را نمی ببیند؟

هورنیوز – مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مطرح شدن طرح استیضاح رئیس جمهور با بیان اینکه سوال و استیضاح از ابزار‌های قانونی مجلس محسوب می‌شود اظهار داشت: سیاست آمریکا و برخی کشورهای غربی هم راستا با این کشور در حوزه بین‌الملل و بطور خاص کشورهای مستقل یا کشورهایی که به هر دلیل در تعارض با منافع آنها بی ثباتی در نهاد حاکمیت آن کشور و بطور خاص عدم وجود دولت مرکزی و مقتدر است.

 

وی افزود: اغتشاش و اعتراض‌های حامیان آمریکا در ونزوئلا و اختلافات بعد از برگزاری انتخابات در افغانستان بخشی از اقدامات بی ثبات کننده استکبار محسوب می‌شود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: جهت دهی اعتراضات صنفی مردم عراق به اعتراضات سخت و حرکت به سمت سرنگونی دولت و تحولات لبنان و سقوط دولت و جنگ داخلی در یمن و ضعیف کردن دولت مرکزی و تشکیل دولت‌های محلی همانند لیبی … هم بخشی دیگری از اقدامات بی ثبات کننده آمریکا در منطقه به حساب می‌آید.

 

وی اظهار داشت: حسن روحانی یکی از پر سابقه‌ترین روسای جمهور ایران در زمینه سوابق امنیتی بوده و دولت وی امنیتی‌ترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است لذا وی بهتر از دیگران تغییرات امنیتی و تاثیر تصمیمات غیر کارشناسی بر معیشت و نارضایتی مردم را می‌داند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: چرا دولت در مورد برخی تصمیمات عجولانه یا اجرای برخی تصمیمات خاص در حوزه‌های اقتصادی در زمان‌های نامناسب و عدم بررسی تبعات آنها اقدامات را انجام داد که باعث خسران زیادی برای کشور شده است.

 

وی افزود: رئیس دولت نباید دوره مسئولیتش را ناتمام رها کرده و از پاسخگویی فرار کند ضمن اینکه باید توضیح دهد که چرا به آمریکا و برخی کشورهای محدود غربی در برجام اعتماد کرده و موجب قرارگیری ایران در بدترین وضعیت اقتصادی شده و و کاهش شدید ارزش پول ملی در تاریخ جمهوری اسلامی شد.

 

یوسفی خاطرنشان کرد: دوران بزن و در رو برای دولت تمام شده و قطعا باید تفکر غربگرا نزدیک به دولت تا آخرین روز کاری بمانند و پاسخگویی ناکارآمدی تفکر لیبرال باشند لذا باید حسن روحانی به عنوان رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم تا آخرین روز بر مسند کار باقی مانده و در نهایت پاسخگوی عملکردش باشد.

https://hoorkhabar.ir/689625کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.