استیضاح رئیس جمهور در شورای مرکزی فراکسیون انقلاب بررسی می شود

هورنیوز – مجتبی یوسفی نماینده اهواز و سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب، با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه ۳۰ مهر) شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: بررسی مشکلات اقتصادی و گرانیها و راههای برونرفت از آنها و همچنین تصمیمگیری درباره طرح استیضاح رئیس جمهور، محورهای جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب بود.

 

وی افزود: جلسه امروز شورای مرکزی با حضور اکثریت اعضای فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب و با حضور قالیباف رئیس فراکسیون برگزار شد.

 

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب با اشاره به موضوع طرح استیضاح رئیس جمهور، اظهار داشت: در این جلسه موافقان و مخالفان طرح استیضاح رئیس جمهور نظرات خود را مطرح کردند.

 

یوسفی با اشاره به دغدغه های مطرح شده از سوی متقاضیان استیضاح رئیس جمهور در این جلسه، بیان داشت: عدم توانایی دولت در موضوعات اقتصادی و بی برنامه بودن دولت در این حوزه همچنین عدم تحرک دولت در سیاست خارجی از جمله دغدغه های مطرح شده از سوی استیضاح کنندگان در این نشست بود.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس، خاطر نشان کرد: در نهایت مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع هفته آینده و در جلسه مجمع عمومی فراکسیون و با حضور همه اعضا در این باره تصمیم‌گیری شود.

https://hoorkhabar.ir/689595کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.