پرواز‌های فرودگاه اهواز در سایه رعایت اصول بهداشتی انجام می شود

هورنیوز – سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور به فرودگاه‌های کشور و از جمله اهواز ابلاغ شد.

 

او افزود: از آنجاییکه تعطیلی پرواز‌ها از فرودگاه بین المللی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امکانپذیر نیست، اما شرکت‌های هواپیمایی موظف به رعایت دقیق نکات بهداشتی برای انجام هر پرواز شده اند و عملکرد آن از سوی ناظران رصد می‌شود.

 

رزاز بیان داشت: همه شرکت‌های هواپیمایی موظف شده اند پس از پایان هر پرواز، محیط داخلی هواپیما را ضدعفونی کنند و تعداد مسافران در اتوبوس‌ها برای رسیدن به هواپیما به منظور افزایش فاصله‌ها و جلوگیری از تراکم جمعیت کاهش یافته، ضمن اینکه پذیرایی در زمان پرواز به منظور کاهش حداکثری تماس دست با صندلی‌ها و وسایل اطراف مسافر ممنوع شده است.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت مسافران و خدمه پرواز، هنگام ورود به هواپیما بسته‌های حاوی لوازم بهداشتی شامل؛ ماسک و دستکش و همچنین یک بطری آب معدنی به مسافران ارائه می‌شود، تصریح کرد: این اطمینان را به همه مسافران می‌دهیم که پس از هر پرواز هواپیما ضدعفونی می‌شود و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، سفر‌ها با وسایل حمل و نقل شامل؛ هواپیما، اتوبوس، قطار و… به میزان قابل توجهی کاهش یافت، اما با دستور ستاد با کرونای کشور، انجام سفر‌ها و جابجایی مسافر از سوی شرکت‌های مسافری مذکور منوط به کاهش تعداد افراد و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی از سر گرفته شد و در حال حاضر جابجایی‌ها در حال انجام است.

خبرنگاران جوان

https://hoorkhabar.ir/689215کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.