ارائه ماسک های زیر نرخ مصوب دولتی برای تشکل های صنفی، شرکت‌های تولیدی و خدماتی

به گزارش هورنیوز به نقل روابط عمومی کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان؛ با توجه به اوج گیری و شروع مجدد التهاب ویروس کووید۱۹ در سراسر کشور بخصوص در استان خوزستان، کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان در راستای صیانت از سلامت و بهداشت کارگران زحمت کش با همراهی و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خوزستان ماسک هایی را برا صرف نیروی های کارگری در کارگاه های سراسر استان خوزستان تدارک دیده است.

 

فرزاد حیدری دبیر کانون انجمن های صنفی کارفرمایی خوزستان در این رابطه گفـت: متاسفانه همانطور که شاهد هستیم وضعیت در خبرها آمده است، استان خوزستان مجددا در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار گرفته که با توجه به همزمانی آن با فصل سر می تواند سلامت نیروهای زحمتکش کارگری را با خطر مواجه نماید.

 

وی افزود: در همین راستا طی هماهنگی هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خوزستان صورت گرفت، ماسک مورد نیاز شرکت‌های تولیدی و خدماتی و انجمن‌های صنفی تامین گردیده است و در سراسر استان خوزستان به ازای هر کارگر بر اساس آخرین لیست بیمه ۵۰ عدد(یک جعبه) اختصاص داده می شود.

 

گفتنی است کارگاه هایی که تمایل به تهیه ماسک دارند می توانند درخواست خود را از طریق ارسال پیام به واتساپ ۰۹۳۶۳۱۳۸۷۶۰ و یا مراجعه حضوری به کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی خوزستان اقدام نمایند.

https://hoorkhabar.ir/689059کپی شد!
55
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • موسوی عرض خسته نباشید و خدا قوت خدمت مرد زحمت کش عرصه صنفی و کارفرمایی جناب دکتر حیدری
منتشر شده۱