رسانه‌ها باید واقعیت‌ها را مطرح کنند و برای رفع مشکلات مردم مطالبه‌گر باشند

هورنیوز – سردار حسن شاهوارپور امروز (دوشنبه ۲۰ مرداد) در همایش گرامیداشت روز خبرنگار توسط سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، یکی از نیازهای اساسی و ضروری امروز آحاد جامعه و اقشار مختلف را دسترسی به خبر دانست و اظهار کرد: در گذشته دسترسی به خبر شاید برای همه امکان‌پذیر نبود و تنها قشر خاصی از جامعه بنا به جایگاه و علاقه‌ای که داشتند به خبر دسترسی داشتند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه امروزه همه مردم علاقه‌مند به حوزه خبر بوده و در تلاش هستند که به این حوزه دسترسی پیدا کنند افزود: تعدد افراد و گرایش افراد به خبرنگاری به نیاز جامعه برمی‌گردد و روزبه‌روز تشنگی مردم برای دسترسی به خبر بیشتر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بر این اساس امروز علاوه بر نیاز مردم به تامین معیشت، آب و غذا، مسکن و …، دسترس به خبر نیز یکی از اولویت‌های جامعه محسوب می‌شود تصریح کرد: یک بخش قابل توجه این امر به تلاش خبرنگار و همه کسانی برمی‌گردد که در این حوزه فعال هستند و بخش دیگر نیز به انفجار اطلاعات مربوط است که روزبه‌روز در حال توسعه است.

 

سردار شاهوارپور با تقدیر از زحمات فعالان حوزه خبر و رسانه عنوان کرد: رسانه‌ها در عین حالی که باید واقعیت‌ها را مطرح کنند و برای رفع مشکلات مردم مطالبه‌گر باشند، اما باید روحیه امید را در نیز به جامعه تزریق کنند چرا که تلاش دشمن ایجاد ناامیدی است.

 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در کنار بیان مشکلات، مردم را نسبت به آینده نیز امیدوار کنند اذعان داشت: مشکلات قبلا بوده و در آینده هم وجود دارد ولی باید توجه ما به عدالت‌خواهی در جامعه باشد لذا باید معادله بی‌عدلتی و عدالت را در مطالباتمان به عنوان یکی از محورهای حرکت نظام اسلامی مورد نظر قرار دهیم.

شبستان

https://hoorkhabar.ir/687880کپی شد!
41