امیدواریم تمام دلسوزان صنعت کشاورزی همراه با تأمین اجتماعی به کشاورزان کمک کنند

هورنیوز – مسعود اسدی رئیس نظام صنفی کشاورزان خوزستان در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی بمناسبت هفته تامین اجتماعی ضمن تبریک این از توسعه و ترویج خدمات این سازمان به مخاطبان به صورت غیرحضوری تقدیر کرد و گفت: حفظ کرامت بیمه شدگان و صیانت از حقوق جامعه کشاورزان استان همواره از سوی تأمین اجتماعی مورد تأکید بوده است و از این بابت قدردان تلاش مدیران و کارگزاران صادق این مجموعه هستیم.

 

اسدی با اشاره به اینکه کشاورزان از اقشار زحمتکش و صبوری هستند که نیازمند توجه بیش از پیش از سوی دولت محترم و قانون گذاران هستند افزود: امیدواریم تمام دلسوزان صنعت کشاورزی همراه با تأمین اجتماعی به کشاورزان کمک کنند. وی ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و مستمری بگیران را عاملی دانست که این عزیزان به راحتی و سهولت در اقصی نقاط استان از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند گردند.

 

همچنین میزبان جلسه سید محمد مرعشی مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان با تأکید بر اینکه اهداف، برنامه ها و رویکرد سازمان تأمین اجتماعی حمایت از بیمه شدگان است، گفت: بیش از ۲۲ هزار کارگاه فعال کشاورزی به همراه خانواده های تحت تکفل آنان را تحت پوشش داریم و این امر را فرصتی می دانیم تا به عنوان سازمانی که حامی کارآفرینان و نیروهای کار است بیش از پیش بستر جهش تولید و کمک به اشتغال دائم را فراهم نمائیم.

 

مرعشی گفتگو و تعامل با ذی نفعان و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی را راهکاری دانست که می تواند موانع و مشکلات را به نحو شایسته برطرف و فضای تولید و اشتغال پایدار را فراهم نماید.

https://hoorkhabar.ir/686572کپی شد!
58