عملکرد هیات‌های ورزشی استان ماهانه رصد می‌شود/ مجامع سالیانه خود را برگزار کنید

هورنیوز – ابراهیم نصیری اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخص‌های رشد در ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی استان، فعال‌سازی ۲۷ شهرستان در هر رشته است لذا انتظار داریم که این امر با کمک روسای هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانی انجام شود.

 

وی عنوان کرد: برخی از رشته‌های ورزشی بیش از نیم قرن در خوزستان قدمت دارند اما متاسفانه تنها هفت رییس هیات شهرستانی دارند و این زیبنده ورزش خوزستان نیست.

 

نصیری با اشاره به اینکه تعامل سازنده و منطقی با هیات‌های ورزشی در دستور کار ما است افزود: هیات‌های ورزشی باید مجامع سالیانه خود را به صورت جدی برگزار کنند و این دستور و تاکید وزارت ورزش و جوانان است.

 

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ما مطلع هستیم که چه کسانی در هیات‌های ورزشی کار کرده و چه کسانی فرصت‌سوزی می‌کنند و بارها گفته‌ایم که زمان آزمون و خطا، یادگیری و فرصت‌سوزی در هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها به پایان رسیده است.

 

وی با بیان اینکه در نیمه اول سال جاری تکلیف روسای هیات چهار یا پنج هیات ورزشی استان مشخص خواهد شد گفت: امیدواریم با ریشه کن شدن بیماری کرونا شاهد فعالیت مجدد بسیاری از رشته های ورزشی در استان باشیم.

 

با اشاره به اینکه عملکرد هیات‌های ورزشی استان ماهانه رصد می‌شود و در صورت کم کاری با آنها برخورد می‌کنیم گفت: ورزش به عنوان یک نیاز اساسی در خانواده‌ها و اجتماع باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در خوزستان عملیاتی شود که نقش هیات‌های ورزشی در این زمینه بسیار مهم و پر رنگ است.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/686558کپی شد!
121