آیا شفاف سازی مشکلات و حوادث اخیر پتروشیمی بندر امام ره برای استاندار مهم نبود؟

به گزارش هورنیوز، عصر چهارشنبه ۴ تیرماه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به همراه هیئتی متشکل از مدیران ارشد استانی و… به منظور بازدید از شرکت پتروشیمی بندر امام ره در مجتمع این شرکت حضور پیدا کرد.

 

پس از سرکشی از قسمت های مختلف و ارائه عملکرد توسط مدیرعامل آن پتروشیمی بصورت یکجانبه و البته بدون حضور رسانه های منتقد، در ادامه با سخنرانی استاندار در خصوص دست آوردهای پتروشیمی و پس از آن صرف شام در ضیافتی مفصل این بازدید به پایان رسید. (لازم به توضیح است در اکثر بازدیدهای استاندار، رسانه ها برای تهیه خبر و گزارش بصورت همراه با وی حضور پیدا می کنند که در این بازدید از حضور رسانه ها خبری نبود؟!)

در اینجا ذکر یک نکته قابل توجه است که علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ساده زیستی مدیران و پرهیز از ریخت و پاش های بی مورد و همچنین مشکلات و حوادث اخیر پتروشیمی، نارضایتی برخی کارکنان و عدم پاسخگویی شفاف به رسانه ها توسط مدیر این شرکت، آیا برپایی یک چنین ضیافت هایی می تواند کاستی ها، حوادث و… روزه های گذشته این پتروشیمی را جبران کند؟

 

آیا در این بازدید و پس از صرف شام در خصوص انفجار بویلر، مشکلات زیست محیطی ایجاد شده، فرسودگی قطعات و دستگاه ها، سقوط جرثقیل، تحصن کارکنان شرکت پیمانکاری موجان، انجام تعمیرات اساسی علارغم شرایط قرمز استان و بالارفتن آمار کرونا در مجتمع پتروشیمی بندر امام و همچنین توهین مدیرعامل به کارکنان و کارگران آن مجتمع پاسخی دریافت شده است؟

 

امید است همچنان پتروشیمی ها به سیاسی کاری روی نیاورند و با خدمت صادقانه در این شرایط تحریم و کرونا و… بتواند بعنوان اصلی ترین چرخاننده اقتصاد این مملکت به خدمت رسانی ادامه دهند.

 

پی نوشت

شنیده ها حکایت از آن دارد استاندار و نماینده اسبق این روزها جهت رایزنی و معرفی برخی افراد برای یک پتروشیمی به ساختمان استانداری رفت و آمد دارد!

https://hoorkhabar.ir/685848کپی شد!
88
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.