برخی اعتراض های کارگری هفت تپه جهت دار شده است!

هورنیوز – یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در خصوص اعتراضات کارگری این شرکت گفت: برای چندمین روز پیاپی است که شاهد اعتراضات کارگری در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هستیم.

 

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اضافه کرد: پرداخت حق بیمه کارگران و حقوق سه ماهه اول امسال و خلع ید امید اسدبیگی و مهرداد رستمی، خواسته جدی کارگران هفت تپه است و خواستار تحقق این مطالبه هستیم.

 

وی ابراز کرد: کارگران هفت تپه اعتراض به حقی دارند، اما هیچگاه دست از کار نکشیدند و شرکت تعطیل نشده و شایعه‌های مطرح شده پیرامون این موضوع، صحت ندارد. در این بین عده‌ای از عوامل کارفرمای شرکت اخیرا به عنوان کارگر هفت تپه، اعتراضاتی داشتند و سعی دارند تمامی کارگران را تحریک کنند که مقابل فرمانداری شوش تجمع کنند تا از این طریق منفعتی نصیب کارفرمای هفت تپه شود و در نتیجه دادگاه متهمان ارزی هفت تپه تاثیر گذار باشند.

 

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بیان کرد: اعتراضات عوامل امروز، ۳۱ خردادماه مقابل فرمانداری شوش، از قبل برنامه‌ریزی شده و با هدف سپر قرار دادن کارگران هفت تپه برای نجات متهمان دادگاه متهمان ارزی است و ما این اعتراضات را تایید نمی‌کنیم و در آن شرکت نخواهیم کرد و فقط عده‌ای از افراد گماشته در این اعتراضات حضور دارند!

https://hoorkhabar.ir/685462کپی شد!
75