در عین دو اهواز موردی از قطع آب وجود ندارد

بهنام مریدی مدیرعامل آبفای اهواز در خصوص خبر قطع آب منطقه عین دو به خبرنگار هورنیوز گفت: پس از اینکه از سوی بازرسی وزارت کشور تماسی مبنی بر قطع آب این منطقه حاصل شده بود، اکیپ های فنی به عین دو فرستاده شد و پس از بررسی کوچه ها به صورت رندوم در نهایت هیچ موردی از قطعی آب در این منطقه وجود نداشت.

وی افزود: خیابانهای دهیاری، ۷ غربی نرسیده به مدارس، سوم غربی پشت پمپ بنزین و مسیر اصلی جاده حمیدیه ابتدای عین دو را بررسی کردیم و انشعاب همه این خیابانها دارای آب شرب بود.

این مقام مسئول گفت: با اینکه سامانه ۱۲۲ شرکت آبفای اهواز جهت دریافت گزارش اتفاقات آب و فاضلاب است هیچگونه درخواستی نیز از این منطقه در این سامانه وجود نداشت.

مریدی در بخش دیگر افزود: پس از شیوع ویروس کرونا مصرف آب در تمام کشور و اهواز بیش از قبل شده است، همه تلاش خود را می کنیم که مشترکین این کلانشهر بدون آب نمانند. البته شاید به دلیل مصرف زیاد و خرابی برخی دستگاهها برای مدت کوتاهی افت فشار یا قطع مقطعی ایجاد شود ولی در اکثر مناطق آب شرب در جریان است.

مدیرعامل شرکت آبفا در پایان گفت: از مشترکین اهوازی می خواهم با صرفه جویی در مصرف باعث شوند همه شهروندان دارای آب با فشار خوب و جریان پایدار باشند.

 

https://hoorkhabar.ir/684193کپی شد!
154