مشکلات آب و فاضلاب اهواز با تلاش کارکنان این شرکت از میان می رود

هورنیوز – بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آبفای اهواز در خصوص درج خبر خروج پیچوارهای فاضلاب از مدار توسط برخی رسانه ها به خبرنگار ما گفت: تعداد پنج پیچوار فاضلاب وجود دارد که به دلیل عدم وجود قطعات آنها طی ده سال گذشته خاموش بوده و اصلاً مورد استفاده نبوده است.

***

وی افزود: پس از حضور بنده در این شرکت با دیگر همکاران تصمیم به این گرفته شد که پمپ ها و دیگر اقلامی که می شود تعمیر کرد را لیست کرده و شروع به تعمیر آنها کنیم که این مهم در حال انجام است.

***

مریدی تصریح کرد: پس از قرارداد با پیمانکار دو پیچوار تعمیر و وارد مدار شد و سه پیچوار دیگر در حال تعمیر است. ضمن اینکه چندین پمپ پرقدرت جایگزین سه پیچوار در حال تعمیر شده و در حال سرویس دهی هستند. البته پس از تعمیر سه پیچوار دیگر پس از ده سال این پنج پیچوار به مدار بازگشته و خدمات رسانی بهتر می شود.

***

مدیرعامل شرکت آبفا ضمن تشکر از رسانه ها به دلیل انعکاس خوب اخبار شهر اهواز افزود: برخی کاستیها در خصوص آب و فاضلاب اهواز وجود دارد که طی چندین سال گذشته بوده و تاکنون کمتر کسی به این موارد ورود کرده است. ضمن اینکه ما با تمام توان و بر اساس اولویت به کاستی ها ورود کردیم که اگر مدتی کوتاهی صبر کنیم این موارد رفع و رجوع می شود.

https://hoorkhabar.ir/683966کپی شد!
19