۶۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خوزستانی اهدا شد

هورنیوزسردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم اعطای ۶۶ سری جهیزیه به نوعروسان جوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ما ملت مسلمانی است. ما با قلب هایمان کنار یکدیگر زندگی می‌کنیم. مردم ما سرشار از عاطفه هستند و شادی‌ها و غم هایشان را با یکدیگر سهیم می‌شوند. همه ما با هم زندگی می‌کنیم و در واقع ایران، یک خانواده است.

وی افزود: تلاش بنیاد برکت و بسیج سازندگی و مجموعه خیرین برای کمک به زوج‌های جوان و تامین جهیزیه ۶۶ زوج جوان کار بسیار ارزشمندی است. این کار در سطح کشور با اعداد متفاوتی در حال انجام است که کار بسیار ارزشمندی است و در کشور نیز ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این کار برای تشویق جوانان به ازدواج است. همین موانع کوچک ظاهری گاهی مانع می‌شود که جوانان ما به موقع ازدواج کنند. هیچ بنایی نزد خداوند محبوب‌تر از ازدواج نیست و نکاح، سنت پیغمبر ما است. امیدواریم که دوستان در احیا این سنت حسنه نبوی تلاش کنند تا جامعه ما از برکات این ازدواج‌ها به برکات بهتری برسد.

در این مراسم همچنین، سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به برکت روز میلاد امام محمد باقر(ع) بنیاد برکت، بسیج سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی، ۶۶ سری جهیزیه و ۴۰ ویلچر و تعدادی نوشت افزار برای خانواده‌هایی در نظر گرفتند که توانمند نبودند.

وی افزود: از خیرین که نقش بسیار محوری در این زمینه داشتند، سپاسگزار هستیم. همانطور که می‌بینید کمک‌ها به دست خانواده‌ها رسیده است. اگر این سنت در خوزستان جاری و ساری شود، خیلی‌ها سر خانه و زندگی شان می‌روند. این کارها نیاز دارد که دوستان در استان کمک کنند تا دست به دست هم دهیم و بتوانیم دل‌های مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا، امروز(۱۶ اسفندماه) طی مراسمی ۶۶ سری جهیزیه به نوعروسان جوان و ۴۰ دستگاه ویلچر به نیازمندان و ۱۵۰۰ بسته نوشت افزار به دانش‌آموزان اهدا شد.

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/678938کپی شد!
70