سلطانی فر: در آینده خبرهای خوشی از ورزش خوزستان می‌شنویم

هورنیوز – مسعود سلطانی فر در حاشیه سفر به شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان، کمک های مسوولان استان و با استفاده از منابع ملی در این سفر تعدادی پروژه در شادگان، اهواز، دزفول و اندیمشک افتتاح خواهند شد.

وی افزود: با توجه به نیازهای خوزستان ما تصور کردیم که باید در این استان یک کار ویژه انجام دهیم. در شادگان از چند سالن ورزشی شامل سالن گلف و کشتی بازدید کردیم. سالن بدنسازی در این شهرستان نیز به تازگی احداث شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در فاصله دو سفری که به خوزستان داشتیم، استخر شادگان آماده و امروز افتتاح شد. همچنین در این استان چندین پروژه دیگر شامل زمین چمن و چند سالن روستایی در حال احداث هستند که تقریباً آماده بهره برداری هستند.
سلطانی فر افزود: در اهواز، دزفول و اندیمشک نیز چند پروژه داریم. علاوه بر افتتاح این چند پروژه، فردا در مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی جام تختی که در اندیمشک برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: حدود یک سال و نیم قبل نیز با جمعی از روسای فدراسیون ها به خوزستان آمدیم تا به همه رشته های ورزشی کمک هایی انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم. در خوزستان ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی وجود دارد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: در گذشته ورزش خوزستان در بسیاری از رشته ها سرآمد بود و همیشه قهرمانانی داشت که در رویدادهای ملی سرآمد بودند. بعد از جنگ نیز زمینه‌های خوبی در این استان فراهم شد و کارهای خوبی از سوی دولت انجام شد و ما استعدادهای خوبی را دیدیم. به طور مثال استادیوم ها، زمین های چمن مصنوعی و روستایی و سالن‌های سرپوشیده از جمله پروژه‌هایی هستند که احداث شده‌اند. این پروژه ها کم کم در حال به بار نشستن هستند. ما در سال های آینده حتما خبرهای خوشی از ورزش خوزستان می شنویم.
سلطانی فر ادامه داد: با شور و شعفی که در استان و جوانان می‌بینیم، فکر می‌کنیم که توجیه سرمایه‌گذاری در این استان بسیار بالا است. امیدوارم با منابعی که در اختیار داریم باز هم در جهت توسعه امکانات و کمک به مردم تلاش کنیم.

 

https://hoorkhabar.ir/678546کپی شد!
66