حضور وزیر ورزش در مراسم افتتاح سالن ۲۵۰۰ نفری اندیمشک

هورنیوزافشین حیدری در جلسه هماهنگی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک که شامگاه گذشته در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در راستای سیاست های اتخاذ شده در حوزه ورزش استان خوزستان، امسال نیز میزبان رویداد بزرگ و ارزشمند جام تختی کشتی فرنگی هستیم که ان شالله نیز مانند سال گذشته و چه بسا با کمک تمام دوستان باشکوه تر از سال گذشته برگزار شود.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۶ تیم داخلی و خارجی برای حضور در مسابقات بین المللی جام تختی اعلام آمادگی کرده اند. سال گذشته این رویداد در ماهشهر برگزار شد که با کیفیت و در شرایط خوبی برگزار شد و امسال این رقابت ها به مناسبت چهلمین سال طلوع انقلاب اسلامی و افتتاح سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک در این  شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کلنگ سالن ۲۵۰۰ نفری شهید سروندی اندیمشک بیش از بیست سال پیش به زمین زده شد که این پروژه پس از گذشت این همه سال در نهایت با حمایت و درایت دکتر شریعتی و پیگیری نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار دلسوز این شهرستان به سرانجام رسید و در بهمن ماه با حضور وزیر ورزش به افتتاح می رسد. این افتتاحیه نیز همزمان با افتتاحیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی در اندیمشک است.

وی بیان کرد: از جهانگیری، فرماندار اندیمشک نیز قدردانی می کنم. او انصافا در تمام بخش ها به ویژه رویدادهای فرهنگی و ورزشی در این شهرستان سنگ تمام گذاشته و پیگیر برگزاری مسابقات جام تختی نیز است.

https://hoorkhabar.ir/678115کپی شد!
74