ضرب و جرح عمدی و توهین و تهدید از جرائم مهم در خوزستان است

هورنیوز – سیدعلی اصغر رفاهی در دومین همایش دیده بانان پیشگیری استان خوزستان در تالار بوستان اهواز اظهار داشت : این جرائم همگی از عوارض خشونت در خوزستان هستند.

وی گفت: خوزستان، سابقه هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه رشادت‌هایش دارد اما امروز در مقابل هجمه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است

وی گفت: پارسال ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده در محاکم قضایی کشور ثبت شد که اگر برای هر پرونده، سه جلسه دادرسی برگزار شود به این معنی است که سال گذشته بیش از ۵۰ میلیون جلسه دادرسی آن هم با فعالیت ۱۱ هزار قاضی در قوه قضاییه برگزار شده است که رقم بزرگی است.

رفاهی افزود: با همه اقدام های پیشگیرانه و تشدید مجازات ها، سالانه ۱۷ هزار کشته حاصل تصادف های جاده ای در ایران است که آسیب های زیادی را برای جمعیت جوان کشور و خانواده های آنان به دنبال دارد.

مدیر کل پیشگیری‌های مردمی و مشارکت‌های مدنی معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با دامن زدن به مسایل و آسیب های اجتماعی ، قصد تخریب نظام را دارند اما کاری از پیش نخواهند برد ولی مسئولان باید کاهش آسیب های اجتماعی و تلاش برای رفع آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

ایرنا

https://hoorkhabar.ir/677919کپی شد!
37
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.