کتانباف: فضاهای تفریحی گردشگری یکی از نیازهای اساسی اهواز است

هورنیوز – منصور کتانباف با تشکر از استقبال و حضور سرمایه گذاران در شهر گفت: در دوره های مختلف توسط مسئولین زیرساخت‌های متعددی در شهر ایجاد شده اما اهواز در زمینه توریسم، گردشگری و فضاهای شهری نیازهای اساسی دارد.

شهردار اهواز ادامه داد: یکی از گلایه‌های مکرر شهروندان اهوازی، نبود همین فضاهای تفریحی است. پارک های ساحلی موجود شامل ۴٢ هکتاری و … صرفاً فضای سبز و مبلمان ساده دارند و فاقد هرگونه فضای تفریحی خاص شهر اهواز است. وجود شهربازی های مدرن و پیشرفته برای شهر الزامی است.

این مقام مسئول، ایجاد فضاهای توریستی را یکی از پتانسیل های مناسب جهت سرمایه گذاری دانست و از سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت کرد به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

کتانباف احداث هتل های مدرن را ضروری خواند و گفت: صنایع و ارگانهای مختلف هر کدام برای خود مهمان سرا دارند و به شکلی مهمانان خود را پوشش می‌دهند اما برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی که به بهانه های مختلفی از قبیل سفر اربعین حسینی و تجارت و… در اهواز حضور پیدا می کنند، هتل کم داریم و نیاز به احداث هتل هنوز در شهر احساس می‌شود.

شهردار اهواز از کلیات طرح ارائه شده از سوی سرمایه‌گذاران در خصوص احداث مرکز گردشگری سلامت خوزستان استقبال کرد و گفت: در این دوره مدیریت شهری اراده سرمایه‌گذاری در اهواز جدی است و هم اکنون در زمینه درمان، سه مجموعه را در حال برنامه‌ریزی داریم و آماده هرگونه همکاری و مساعدت با سرمایه گذاران در زمینه های مختلف هستیم.

وی در پایان گفت: مطمئن هستم دکتر شریعتی استاندار خوزستان هم اراده جدی در زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دارد و تمام قد پای کار ایستاده است.

گفتنی است در این جلسه سرمایه‌گذاران حاضر به ارائه طرح اولیه خود در زمینه احداث پروژه بزرگ مرکز گردشگری سلامت خوزستان پرداختند و تأکید کرد: این مجموعه بزرگ، کارکرد بیمارستانی و درمانی ندارد و صرفا شامل فضاهای گردشگری و ترویج سلامت است که جنبه پیشگیری دارد.

https://hoorkhabar.ir/677359کپی شد!
25