ضلع غربی بزرگترین رینگ شهری اهواز افتتاح شد

هورنیوز – در این مراسم که هاشمی زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان، کتانباف شهردار اهواز، عالمی نیسی سرپرست فرمانداری اهواز، سنواتی و کعب عمیر، باباپور، حاجتی، موسوی نژاد، موسوی زاده، لطفعلی زاده رییس و اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشتند، شهردار اهواز با اشاره به سوابق پروژه مسیر پل ششم تا بلوار گلستان گفت: این پروژه از سال ۹۰ آغاز شد و در اواخر سال ۹۱ پروژه تا باشگاه آب و برق رسید ولی به دلیل عدم هماهنگی بین بخشی متوقف شد. اما با همت و تلاش دکتر شریعتی استاندار خوزستان و همکاری شرکت برق منطقه ای خوزستان مجددا این پروژه فعال و به بهره برداری رسید.

منصور کتانباف طولانی شدن این پروژه را نشان دهنده ضرورت اعمال مدیریت واحد یا هماهنگ شهری دانست و ادامه داد: بخش شرقی این پروژه در شرق پل ششم نیز آماده ی بهره برداری است. اما بخش کوچکی از این پروژه به دلیل وجود معارضین تکمیل نشده است. تملک اراضی شخصی و دولتی فرآیندی زمان بر بوده و تشریفات قانونی خود را دارد و این پروسه در حال انجام است. به عبارتی گذر از معارضین هر پروژه مشکل تر از انجام خود پروژه است.

شهردار اهواز به معاون حمل و نقل ترافیک و مدیر منطقه پنج دستور داد: هر چه سریعتر با روش های مهندسی ترافیک و اصلاح هندسی، مشکل ایمنی مبادی ورودی و خروجی شهرک پیام را حل کند.

وی گفت: اصل ترافیک بر ایمنی است و اگر در احداث مسیرهای ارتباطی، ایمنی رعایت نشود اقدامات انجام شده، عقیم می ماند، زیرا مساله جان و مال مردم در میان است.

کتانباف به آخرین وضعیت بخشی از پروژه های نیمه تمام شهرداری اشاره کرد و گفت: پروژه پل ولایت و مسیر شهدای خادم سیدالشهدا(ع) در چند روز آینده آسفالت شده و تا هفته های آینده به بهره برداری می رسد. سراهای محله به عنوان زیرساخت امور اجتماعی و فرهنگی تکمیل یا در آستانه تکمیل هستند. سرای محله کیانشهر آماده افتتاح است و به فاصله دو هفته نیز می توان از سراهای محله کوی رمضان و فرهنگیان بهره برداری کرد.

شهردار اهواز در پایان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع)، یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهید حبیب جنت مکان گرامی داشت و از همکاری و همراهی استانداری خوزستان، شورای اسلامی شهر و روسای قبلی و فعلی شورا، نیروی انتظامی و بسیج همکاران خود در شهرداری، شرکت صمیم خوزستان-پیمانکار پروژه و اهالی رسانه قدردانی کرد و خطاب به مردم منطقه گفت: از همه اهالی محلات بابت صبر و تحملشان در اجرای این پروژه تشکر می کنم و خوشحالم که ثمره ی این صبر را با افتتاح این پروژه شاهد هستیم.

در ادامه سنواتی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز یکی از مهمترین زیرساخت های شهری در حوزه ترافیک را تکمیل رینگ های ترافیکی دانست و گفت:بدترین دوران مدیریتی یک مدیر معمولاً زمانی است که پروژه‌ها متوقف و معطل می شوند و در عین حال بهترین دوران مدیریتی یک مدیر این است که این پروژه های معطل شده را در دوران مدیریت خودش فعال کند و آنها را به سرانجام برساند.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از پروژه‌ها در دوره‌های گذشته متوقف شدند اما با همت و تلاش شهردار کنونی اهواز و حمایت استاندار، مدیران استانی، معاون عمرانی و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان آب و برق و نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور و  نیروهای اجرایی شهرداری، پروژه ها بار دیگر فعال شده است.

رئیس شورای شهر اهواز ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر و معاون عمرانی و سازمان بهسازی و سایر ارگانها گفت: دورترین نقطه شهری در شرق اهواز را به غربی ترین نقطه اهواز وصل کردیم که می تواند مشکلات حوزه شهری را حل کند.

همچنین فرماندار اهواز نیز ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی  مجموعه شهرداری اهواز در اجرای پروژه های شهری گفت: این مجموعه شبانه روز در حال تلاش و فعالیت هستند تا بستر ی مناسب و محیطی سرشار از رفاه و آسایش را برای شهروندان اهوازی فراهم کنند.

عالمی نیسی افزود: بنده از زمان اشتغال در فرمانداری اهواز در حال رایزنی و هماهنگی با مجموعه شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی هستم که انشالله بتوانیم در مسیر آبادانی و عمران و توسعه متوازن و ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی خوب در سطح شهر حرکت کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد:  با هماهنگی و حمایت های استاندار خوزستان بخصوص معاونت عمرانی استانداری و با همکاری شهردار اهواز بتوانیم منشاء خدمات خوبی در شهر اهواز و استان خوزستان باشیم و این پروژه‌هایی که به بهره برداری می رسد، برای خدمت هرچه بیشتر به مردم اهواز باشد.

https://hoorkhabar.ir/676421کپی شد!
45