هدیه ارزشمند مدیرکل کار خوزستان به یک خبرنگار!

به گزارش هورنیوز، طی دوسال گذشته غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مصاحبه های متعدد به مدیران خود در سطح استان گوشزد کرده که با خبرنگاران کمال همکاری را داشته باشند و همچنین هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگاران را ندارد.

 

وی در مراسم روز خبرنگار، فقدان رسانه های نقاد و حرفه ای را به ضرر گفتمان سازنده در جامعه دانست و بیان کرد: دولت تدبیر و امید همواره در استان خوزستان از حضور، نقدها و راهکارهای خبرنگاران و اهالی رسانه در فضای عمومی جامعه استقبال می کند و انتقادات و دیدگاههای خبرنگاران را با جان و دل پذیراست و بر دستان شما خبرنگاران با افتخار بوسه می زند.

 

استاندار خوزستان در قسمتی دیگر از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: رسانه های مستقل و آزاد ابزار نقادی هستند و مدیریت ارشد استان و مسئولان دستگاه های اجرایی باید از نقد رسانه ها استقبال کنند.

 

این در حالیست که مقارن با روز خبرنگار از تلاشهای یک رسانه منتقد به بهترین وضع موجود تقدیر شد و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز به دلیل شکایت مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مراجع قضایی و انتظامی جهت توضیحات مراجعه کرده است.

 

باتوجه به اینکه مدیرکل کار استان خوزستان و زیرمجموعه آن تا کنون به هیچکدام از گزارشها و… این پایگاه مبنی بر عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ رسانه ایی و یا جوابیه که مرسوم است نداده اند و مستقیم شکایت به دادگستری برده اند، از دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خواهانیم دستور دهند به گزارشهای ذیل پاسخ داده شود تا اگر این پایگاه خبری گزارشی خلاف واقع منعکس نموده از مخاطبین بصورت رسمی عذر خواهی کند.

 

اخبار مرتبط با موضوع

نفر بعدی در نوبت ایستاده!

آیا اداره کل کار به زیر مجموعه استانداری پیوسته است؟

آقای مدیر رتبه شما ۲۸ است/چرا نمایندگان مجلس بحث اشتغال را جدی نمی گیرند؟

آقای مدیر، هرگردی گردو نیست

هت تریک اداره کل کار خوزستان صورت گرفت

چرا با این مدیران مماشات می کنید؟

آقای استاندار، با این عملکرد بیکاری ریشه کن نمی شود

آیا وظایف اداره کل کار به استانداری محول شد؟

آمارهای آبکی و خنده دار در شورای اشتغال استان!

آقای مدیر اداره کل شما رتبه برتری ندارد!

نخبه کشی در اداره کار!

*برای خواندن کامل روی گزارش کلیک شود.

https://hoorkhabar.ir/675038کپی شد!
484