پیام تبریک حمید زنگنه به مناسبت روز خبرنگار

حمید زنگنه نماینده اسبق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت ، متن کامل پیام زنگنه به شرح زیر می باشد:
پیام تبریک حمید زنگنه به مناسبت روز خبرنگار
 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم وما یسطرون

۱۷ مرداد روز شهادت شهید والامقام محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصت مغتنمی است که از زحمات صادقانه و بی‌دریغ اصحاب قلم و رسانه تقدیر و تشکر کنیم و این روز بزرگ را که روز حق‌گویی، حق‌جویی و روز پاسداشت قلم است را پاس بداریم.

روز خبرنگار مجالی فراهم آورده است تا رادمردی های خبرنگارانی که در سال‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار و از جان گذشتگی، بصیرت افزایی را با عطر و رنگ شهادت مزین و متبرک نمودند گرامی بداریم. آنانی که بر تعهد رسالت رسانه‌ای خویش جانانه ایستادند و با نثار خون خویش درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و به ملت شریف ایران عزت و اقتدار بخشیدند.

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌ نگاران و صاحبان اندیشه و قلم تبریک و تهنیت عرض نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و اصحاب نیک منش رسانه که آگاهی را حق مردم می دانید و در این راه مجدانه گام برمی دارید عزت ، سربلندی و توفیقات الهی آرزومندم.

امید است با استعانت و توکل به ذات پاک بی‌همتای احدیت در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه موفق و پیروز باشید

حمید زنگنه

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی

عضو شورای عالی شهرسازی و معماری ایران

https://hoorkhabar.ir/675023کپی شد!
181