چنانچه لازم شود اسم روئسای متخلف و موارد آنها را رسانه ای می کنیم

به گزارش هورنیوز، باتوجه به انتشار برخی اخبار در خصوص تغییر بعضی رئیس هیئت های ورزشی و اتصال آن به مسائل سیاسی و طرح موضوعات خاص که در پی جابه جایی یکی از رئیس هیئت ها صورت پذیرفته، خبرنگارما پس از پیگیری بسیار و با تماس های مکرر موفق شد این موارد را از معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان جویا شود که در ادامه می خوانید.

در همین زمینه ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: متاسفانه طرح این موارد ازسوی بعضی رسانه ها و گره زدن آن به مسائل سیاسی خوشایند نیست، و مطمئن باشید هرگونه جابه جایی یا مبنای فنی و مدیریتی داشته که نظر فدراسیون مربوطه، پیشکسوتان، صاحبان نظر آن رشته، قهرمانان و نظریه کارشناسان فنی اداره کل ورزش پیوست آن است و با هدف تغییر شرایط موجود آن رشته و رسیدن به شرایط مطلوب خوزستان عزیز است. یا مبنی تخلفاتی در ابعاد اخلاقی و مالی دارد که توسط دستگاههای نظارتی با ارائه مدارک محکمه پسند به اداره کل ابلاغ می شود.

وی افزود: در خصوص تخلفات این مسئولین، اداره کل ملاحضاتی دارد و از بیان آن موارد که گاهاً سبب بی آبرویی افراد می شود پرهیز می کند و توصیه می گردد از نشر و اظهارنظر خارج از عقل و منطق پرهیز شود.

نصیری گفت: عزیزانی که این شرایط را دارند خودشان میدانند که اگر اداره کل ورزش و جوانان استان به تشخیص برسد برای دفاع از جایگاه حاکمیتی و روشن شدن اذهان عمومی، نهایتاً اجازه مراجع ذیصلاح نسبت به انتشار دلایل جابجایی اقدام خواهد نمود.

https://hoorkhabar.ir/673504کپی شد!
235