در نهایت دست دوستی به سوی مدیرکل ورزش استان دراز شد

به گزارش هورنیوز هفدهمین لیگ برتر فوتبال با تمام اتفاقات خوب و بد برای خوزستان به سود ورزش این دیار به پایان رسید. جایی که برای اولین بار در تاریخ کشور خوزستان فوتبالخیز صاحب چهار تیم در لیگ برتر شد.

حضور تیمهای خوزستانی در تمامی ادوار گذشته همیشه با اما و اگر بوده، به گونه ای که بعضاً در میان فصل تیمها به دلایل مختلف و مشکلات مالی خواهان کناره گیری از این رقابتها شده ولی با امدادهای غیبی حضورشان ادامه داشته و همچنان ادامه دارد!

در این میان و در لیگ گذشته استقلال خوزستان با مربیگری عبدالله ویسی قهرمان لیگ پانزدهم، به زحمت زیاد توانست سهمیه این آبی خوزستان را در لیگ برتر حفظ کند تا همچنان آبی کوچک رسم فرزند خلف پدر( استقلال اهواز) را به خوبی بجای بیاورد.

پس از ماراتن لیگ هفدهم ویسی را با رسم عجیبی بدرقه و از تیم جدا می کنند و در مصاحبه ای نسنجیده و کاملاً غیرکارشناسی به مدیرکل جوان و موفق ورزش و جوانان حمله ور می شوند تا هرچه بیشتر استقلال خسته وزخمی را به حاشیه وارد کند.

در همین زمینه سید عبدالرضا موسوی سهامدار گروه ملی خوزستان درباره اینکه افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفته مالکیت گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان به گروه دیگری سپرده شده و همه تصمیاتی که برای این باشگاه گرفته شده، منتفی است،گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم. کماکان گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان در اختیار ماست. حیدری به دلیل عدم شفافیت مالی از ریاست هیئت مدیره باشگاه عزل شده و برای اینکه دست او را از باشگاه کوتاه کردیم, این حرف‌ها را می‌زند.

او  ادامه می دهد: تمام تلاش‌ آنها این است که با این حرف‌ها اثر کار‌های گذشته که قرار شده برای پیگیری به سازمان بازرسی ارجاع داده شود را کم‌رنگ کنند. ایشان دیگر کاره‌ای نیست و از باشگاه استقلال خوزستان عزل شده است. اگر لازم است نامه‌‌ای که برای عزل او صادر شده را منتشر می‌کنیم.

در سویی دیگر عبدالله ویسی پس از سخنان جنجالی موسوی به رسانه های استان گفت: او باید بابت این تهمت‌ خود پاسخگو باشد زیرا حیدری هیچ دخل و تصرفی در بحث مالی باشگاه نداشت و ابتدای فصل از طریق آقای اسدبیک (شرکت نیشکر هفت تپه) مبلغی پول گرفتیم و خود اسدبیک نیز بارها اعلام کرد که من آن پول را به شخص ویسی داده‌ام و چگونگی هزینه آن به خودش مربوط می‌شود.

ویسی درباره این صحبت موسوی که حیدری به دلیل عدم شفافیت مالی از ریاست هیات مدیره باشگاه عزل شد، گفت: اگر موسوی سندی در این خصوص دارد، ارائه دهد و چرا با افکاری مردم بازی می‌کند. آن ۲۰ درصدی هم که ابتدای فصل به بازیکنان دادیم با لطف آقای اسدبیک بود. تهمت زدن به مسوول ارشد ورزش استان تهمت به تمام مسوولان خوزستانی است. آن‌ها اگر تجریه کافی داشتند، این گونه حرف نمی‌زدند و فکر نمی‌کنم حیدری در قبال این تهمت کوتاه بیاید.

وی عنوان کرد: آقای حیدری حق دخالت در موضوعات مالی را نداشت و تنها لطف کرد که پای تیم ماند. آن زمان که موسوی مالک شد از حیدری خواهش کرد که به تیم کمک کند و او هم به خاطر خوزستان پای تیم ماند. امیدوارم موسوی برای تهمت‌هایش به حیدری پاسخ قانع‌کننده‌ای داشته باشد.

همچنین حکیم نصاری یکی از بازیکنان استقلال خوزستان در همین زمینه افزود: فصل گذشته کسی به ما کمک نکرد و مشکلات بسیاری داشتیم. فکر می‌کنم اگر حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و استاندار هم نبود، تیمی به اسم استقلال خوزستان وجود نداشت. آن‌ها هر طور که شده بود از تیم حمایت کردند و حتی آقای حیدری به ما پاداش می‌داد.

وی تصریح کرد: زمانی‌که آقای موسوی مالک باشگاه استقلال خوزستان شد در رختکن تیم حضور پیدا کرد و گفت به صورت هفتگی مبلغی پول را به باشگاه تزریق می‌کند ولی این موضوع تنها برای دو هفته محقق شد و بعد هم دیگر خبری از پول نشد.

پس از اظهار نظرهای مختلف از سوی مربیان، بازیکنان، کارشناسان و رسانه های مختلف ورزشی که از نزدیک با مشکلات این تیم آشنایی دارند و همچنین پس از فروکش کردن خشم این سهامدار، وی در یک اقدام کاملاً رو به عقب که متوجه آن شد چه مواردی را عنوان کرده است، دست دوستی به سوی مدیرکل ورزش و جوانان دراز کرده و در مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم می گوید: حیدری جزو مدیران خوب و آینده‌دار کشور است که زحمات زیادی هم برای ورزش استان می‌کشد و خوب هم کار کرده است.

او همچنین در مورد مسائل مالی باشگاه در همین مصاحبه تصریح کرد: اگر ما گفتیم که در باشگاه شفافیت مالی وجود نداشته است، بحث ما مربوط شخص حیدری نبوده، چون ایشان به حساب‌های باشگاه دسترسی نداشته است. او عملکرد خوبی در استان داشته و وزارت ورزش هم از کار او راضی است و امیدوارم بتواند خدمت‌گزار خوبی برای مردم باشد.

باتوجه به این دو مصاحبه سهامدار گروه ملی درمی یابیم که هیچ تفکری پشت این اظهارات وجود نداشته و احتمال آن می رود که این سخنان از روی هیجانات باشد و آنچه که این میان باقی مانده و می بایست پاسخگو باشد عملکرد خود در مدت زمان حضور بعنوان مالک و … است. همانجایی که بازیکنان دست از کار کشیده بودند و اگر ویسی و جامعه ورزش استان نبودند این تیم در حال حاضر در لیگ برتر حضور نداشت و تماشاگران آبی خوزستان می بایست برای بالا آمدن این تیم رنج و مشقت های بسیار در این هوای طاقت فرسا را تحمل کنند.

https://hoorkhabar.ir/672762کپی شد!
167
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.