رفتار برخی مسئولان در چارچوب نظام جمهوری اسلامی نیست‌

هورنیوز – قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه استان با حضور اعضای کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوزستان متناسب با ظرفیت‌ها توسعه نیافته است، اظهار داشت: این توسعه نامتوازن حتی در بودجه‌های تخصیصی نیز قابل مشاهده است.

وی افزود: ما در اعتبارات نفتی نیز قیچی می‌شویم و از بودجه بدون هیچگونه گزارشی برداشته می‌شود. مسئولان خوزستان با این همه ظرفیت را باید قابل بدانند. ۷۰ الی ۸۰ درصد شهرهای این استان را نمی‌توان شهر نامید؛ چگونه به مکانی بدون هیچگونه توسعه عمرانی می‌توان شهر گفت!

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مسائل منتقل می‌شوند اما در زمان تصمیم گیری‌ها نادیده گرفته می‌شوند. خوزستان که در خط مقدم جنگ بود در تقسیم بودجه آن را قابل نمی‌دانند آیا این مردم حق زندگی ندارند و هموطن نیستند؟

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی برای ساخت راه‌هایی در حد خوزستان اقدام کند، گفت: در اهواز به عنوان کلانشهر حاشیه‌های وجود دارد که حتی نمی‌توان آن‌ها را روستا نامید. ما تنها می‌آییم اعتبارات را صورت جلسه می‌کنیم ولی کدام بودجه در خصوص خوزستان عملی و دریافت شده است؟

ساعدی عنوان کرد: ما به مردم می‌گوییم تا حقیقیت را بفهمند بسیاری از شهرستان‌های استان از محروم محروم‌تر می‌شوند چرا که فلان استان فلان وزیر را دارند و بهترین امکانات را به آن‌ها تخصیص می‌دهند. ما واقعیت‌ها را امروز به شما می‌گوییم و شما سخن ما را به مسئولان برسانید آیا توسعه جمهوری اسلامی در قرن بیست و یکم این است؟

وی با بیان اینکه واقعیت است که استان توسعه پایداری ندارند و هرکسی که بخواهد خوشش بیاید یا نیاید من این موضوع را می‌گویم، ادامه داد: رفتار بعضی از مسئولان در چارچوب نظام جمهوری اسلامی نیست.

https://hoorkhabar.ir/672025کپی شد!
42