معلم سراهای خوزستان به بخش خصوصی واگذار می‌شود

هورنیوز – رضا رضایی عصر دیروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان خوزستان اظهار کرد: در سال ۹۰ عملیات اجرایی تعداد ۲۳ معلم سرا از محل اعتبارات شرکت نفت در خوزستان آغاز شد که از این تعداد، ۱۰ واحد تحویل آموزش‌وپرورش خوزستان شد.

وی افزود: ۱۳ معلم سرا باقیمانده فاقد اعتبارات جدید برای تکمیل بودند؛ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل این واحدهای باقیمانده برآورد شده است.

رضایی با اشاره به اینکه واگذاری این معلم سراها به بخش خصوصی در حال پیگیری است، ادامه داد: چون منابعی برای حفظ و حراست از این پروژه‌ها نداریم، باید آنها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

اسکندر آرامی رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه سه اهواز نیز در این نشست گفت: در موضوع رضایت شغلی فرهنگیان کمتر بحث شده و راه‌اندازی مراکز رفاهی و درمانی فرهنگی واقعاً در راستای افزایش رضایتمندی آنها و ماندگاری نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش تأثیرگذار است.

وی افزود: خوزستان بنا به فرموده امام، دین خودش را به اسلام ادا کرده و باید در شأن مردم این استان خدمات‌رسانی لازم را داشته باشیم.

آرامی بیان کرد: به هر شکلی که شده باید اعتبارات لازم برای تکمیل این مراکز رفاهی فرهنگیان تأمین شود، چون برای افزایش رضایتمندی فرهنگیان خیلی مؤثر خواهد بود.

مهر

https://hoorkhabar.ir/671974کپی شد!
91