برای احیاء این شرکت و بازگشت به شرایط عادی تلاش خواهم کرد/ رفتنم از خوزستان شایعه است

به گزارش هورنیوز، این روزها گروه ملی صنعتی فولاد خوزستان را هرکسی در خوزستان می شناسد و می دانند که کارگران این مجموعه چندین ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند و همچنین تجمع های آنان را در رسانه های مختلف بارها و بارها مشاهده کرده ایم. از سویی دیگر پس از شایعه استعفای مالک این شرکت و پرس جو در مورد این شایعه، عبدالرضا موسوی با انعکاس پستی بلند بالا در ایسنتاگرام این شایعه را تکذیب نموده است.

وی در این باره نوشت: همانگونه که قبلا هم خدمت تان عرض کردم تا روزی که هستم برای احیاء این شرکت و بازگشت شرایط عادی به شرکت و زندگی شما تلاش خواهم کرد و بر عهد خود پایبندم، چون هدفم در آمدن به این شرکت پر از مشکل، خدمت به شماست و دلسرد نخواهم شد.

موسوی در قسمت دیگر با اشاره به منافع شایعه کنندگان آورده: به شایعه جیره خواران گوش ندهید، اینها افرادی هستند که از کسانی که سالها منافع شرکت را غارت میکردند، ماهیانه پول میگرفتند و چون با آمدن ما منافعشان به خطر افتاد، تلاش می کنند دستشان از گروه ملی کوتاه نشود ولی به لطف خدا و یاری شما تلاش خواهیم کرد شرکت و زندگی شما در کمترین زمان به شرایط عادی و قابل تحمل بازگردد. این عده یا خود مزدورند، حق و حساب میگیرند و یا پدران و برادرانشان از غارتگران مزد میگیرند.

باتوجه به این تکذیبه و حواشی بسیار شرکت گروه ملی، عبدالرضا موسوی در تماس تلفنی به خبرنگار ما گفت: تمامی اتفاقاتی که باعث شده وضعیت این شرکت بحرانی شود و کارگران به حقوق خود نرسند را با سند و مدارک رسانه ای می کنیم تا خائنین به این مردم مشخص شوند.

وی افزود: کار ما مدیریت است و خوب بلدیم چگونه این اوضاع را سرو سامان دهیم و به زودی مشکلات این شرکت را به حداقل می رسانیم و کارکنان طلبکار هم به حقوقشان خواهند رسید.

https://hoorkhabar.ir/671624کپی شد!
562