چاره ی این مدیران خوزستانی را چه کسی می کند؟

به گزارش هورنیوز، در خبرها خواندیم که نماینده عالی دولت در جلسه شورای اداری چهارم بهمن ماه استان خوزستان به دسترس بودن مدیران برای پاسخگویی به مشکلات مردم تاکید کرده و از فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی خواسته بیش از پیش در دسترس مردم باشند و ارباب رجوع را تکریم کنند تا رضایتمندی مردم بیشتر فراهم شود.

این در حالیست که استاندار خوزستان ۲۹دی ماه در کارگروه شورای اشتغال شهرستان هندیجان، با انتقاد از مدیران استان برای عدم حضور در جلسات، اظهار کرد: مساله عدم حضور مدیران استانداری و سایر دستگاه های استان در جلسات به هیچ وجه پسندیده نیست. مدیران استان به دلیل اینکه فهمیده بودند که من در این جلسه حاضر نمی شوم، حضور پیدا نکردند و این قابل پذیرش نیست.

وی با انتقاد از همه مدیرانی که در این جسله شورای اشتغال حاضر نشدند، گفت: به دفتر خود اعلام کرده ام تا به همه این مدیران بدون هیچ ملاحظه ای تذکر بدهند زیرا تکرار این مساله از هیچ مدیری قابل قبول نیست.

این دغدغه های استاندار بجا و شایسته است اما سوال اینجاست آیا عالی ترین مقام اجرایی و تصمیم گیر در استان خوزستان توان بکارگیری مدیران لایق و توانمند را ندارد که بخواهد وقت جلسه ای که باید صرف تصمیمات مهم استان شود را صرف یادآوری حداقل وظایف مدیریتی به مدیرانش شود؟!

بهتر نیست این مدیر عالی رتبه و صاحب اختیار، استفاده و بهره گیری از مدیران پرتلاش و با انگیزه را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد و بجای توصیه ها و تذکرهای مکرر، شایسته گزینی مدیران در استان را معنا کند؟

به راستی مدیرانی که سالیان طولانی بر اریکه قدرت تکیه زده اند و نتایج حاصل از تصمیمات و اقدامات آنها در گذشته و حال وضعیت نابسامان و رنجور حوزه های تحت سیطره شان است به کدام اهرم های فشار بر استاندار، وابسته یا چسبیده اند؟!

https://hoorkhabar.ir/670835کپی شد!
234