استقلال خوزستان به دنبال دومین پیروزی متوالی/فولاد در اندیشه انتقام از پیکان

هورنیوز – هفته بیستم لیگ برتر کشور از فردا (پنج‌شنبه) آغاز می‌شود که در نخستین روز آن، تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان به مصاف حریفان خود می‌روند و در دومین روز نیز فولاد در غدیر پذیرای تیم پیکان است.

ذوب آهن – نفت آبادان

نفتی‌ها هفته گذشته از یک شکست خانگی برابر پارس جنوبی گریختند و توانستند بازی باخته را به تساوی بکشانند اما نکته مهمی که در هفته‌های اخیر به چشم می‌خورد، عملکرد سینوسی نفت آبادان است که البته بخشی از آن به دلیل مشکلاتی بود که این تیم تا پیش از بازی هفته قبل با آن دست و پنجه نرم می‌کرد و به نظر می‌رسد شاگردان کمالوند از این هفته با تمرکز بیشتر پا به میدان خواهند گذاشت.

شاگردان کمالوند این هفته میهمان تیم ذوب آهنی هستند که با روحیه خوب برابر آن‌ها صف‌آرایی می‌کند، زیرا حریف آن‌ها هفته گذشته برنده داربی اصفهان بود و این هفته نیز نمی‌خواهد امتیاز بازی خانگی را از دست بدهد.

تیم امیر قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم تاکنون شکستی نداشته است و می‌خواهد این روند را ادامه دهد و از سوی دیگر نفت آبادان هم با پیروزی برابر این تیم می‌تواند خود را به جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی اضافه کنند. بر این اساس نیز تقابل این هفته تیم اصفهانی و آبادانی جذاب و دیدنی خواهد بود.

نفت آبادان از ساعت ۱۵ فردا (پنج‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان میهمان تیم ذوب آهن است.

پارس جنوبی جم – استقلال خوزستان، 

استقلال خوزستان با جذب بازیکنانی از جمله اسماعیل شریفات، عادل کلاه‌کج و یعقوب کریمی نسبت به قبل از شرایط بهتری از نظر عملکردی و روحی برخوردار است. آبی‌پوشان هفته گذشته توانستند تیم پدیده را در خانه خود با شکست بدرقه کنند و اینک با روحیه خوب به مصاف پارس جنوبی می‌روند و می‌خواهند دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند.

در آن سوی میدان هم پارس جنوبی قرار دارد که در اولین سال حضور خود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته است، هر چند که این تیم در هشت دیدار اخیر خود تنها به یک پیروزی رسیده است و آن تیم نیم‌فصل اول نیست ولی مطمئنا نمی‌خواهد در ادامه نیز پا پس بکشد و می‌خواهد همچنان در جمع مدعیان بماند.

رقابت این هفته استقلال خوزستان شگفتی‌سازان سابق و پارس جنوبی شگفتی‌سازهای فعلی لیگ برتر دیدنی و تماشاگر پسند خواهد بود.

داربی جنوب شرق ایران از ساعت ۱۵ فردا (پنج‌شنبه) در جم برگزار می‌شود.

 فولادخوزستان – پیکان

فولادی‌ها که طی چند هفته اخیر به اذعان کارشناسان از داوری متضرر شده‌اند، این هفته نیز برابر پیکانی قرار می‌گیرند که در نیم‌فصل اول به دلیل اشتباهات داوری، بازنده بازی شدند. اگرچه اشتباهات مکرر داوری امتیازات بسیاری را از فولاد گرفته است ولی آن‌ها خوب می‌دانند که مسیر رسیدن به موفقیت خیلی هموار نیست و باید با مسایل زیادی برای رسیدن به هدف خود بجنگند.

حریف این هفته فولاد نیز پیکانی است که آقا معلم که خود سابقه مربیگری در این تیم را دارد و این مجموعه را به خوبی می‌شناسد، هدایت آن را برعهده دارد. پیکان پس از برد برابر سپاهان در هفته یازدهم، تاکنون طعم برد را نچشیده است و این هفته نیز به دنبال تکرار برد نیم‌فصل اول مقابل فولاد و رسیدن به پیروزی پس از هشت هفته است.

فولاد هم که به خوبی در مسیر موفقیت گام برداشته است، می خواهند ضمن تداوم این روند، شکست نیم‌فصل اول را هم جبران کند. این بازی نیز دیدنی و تماشاگرپسند خواهد بود.

سرخ‌پوشان از ساعت ۱۵ روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف پدیده می‌روند.

https://hoorkhabar.ir/670712کپی شد!
152