در سفر به خوزستان تلاش و تعامل را دیدم

به گزارش هورنیوز صبح جمعه ۱۵ دی ماه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی و همچنین افتتاح ۱۰ خانه جوان، با استقبال غلامرضا شریعتی استاندار، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز وارد فرودگاه اهواز شد. 

افتتاح ۳ پروژه ورزشی و یک خانه جوان در رامهرمز

مسعود سلطانی فر با حضور در شهرستان رامهرمز، سالن سقف فضایی بانوان، سالن اداره کل ورزش و جوانان، خوابگاه ورزشی و همچنین خانه جوان این شهرستان را افتتاح کرد. یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای این سه پروژه صرف شده است. همچنین ظرفیت سالن سقف فضایی بانوان، ۶۰۰ نفر است.

کلنگ خانه کشتی ایذه به زمین زده شد

همچنین کلنگ خانه کشتی شهرستان ایذه در این روز به زمین زده شد. این خانه کشتی با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر است که حدودا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است. همچنین خانه جوان ایذه کلنگ زنی شد و سالن ورزشی بانوان این شهرستان به بهره برداری رسید.

سالن رزمی مسجدسلیمان پس از ۱۳ سال به افتتاح رسید

سلطانی فر سالن رزمی شهید مدافع حرم علی حسینی کاهکش و سالن وزنه برداری شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی مسجدسلیمان را افتتاح کرد. همچنین برای سالن رزمی مسجدسلیمان که پس از ۱۳ سال به افتتاح رسید، ۵۰۰ میلیون تومان و برای بازسازی خانه وزنه برداری این شهرستان ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است. در این مراسم لوح های تقدیر از سوی وزیر ورزش به خانواده های شهدای مدافع حرم حسینی کاهکش و طهماسبی اهدا شد.

خانه جوان شوشتر به بهره‌برداری رسید

خانه جوان شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان که در بخش های فرهنگی، هنری، گردشگری، مطبوعات و رسانه و بخش کریمانه فعال است، به افتتاح رسید. این خانه جوان تاکنون حدود ۲۰۰ نفر عضو دارد‌.

استخر شهیدان تاج‌بخش گتوند افتتاح شد

در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گتوند، استخر شهیدان تاج‌بخش این شهرستان با مساحت دو هزار مترمربع و اعتبار هزینه شده ۳۳ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. همچنین وی به مقام شامخ شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام کرد و سپس در آرامگاه شاعر مرحوم قیصر امین‌پور از شاعران انقلابی حضور پیدا و فاتحه‌ای قرائت کرد.

زورخانه اندیمشک به بهره برداری رسید

زورخانه این شهرستان با ۴۳۰ متر مربع مساحت و هزینه هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

استخر سرپوشیده ۹ دی اندیمشک نیز با سه هزار متر مربع مساحت و ۲ هزار مترمربع زیربنا با هزینه ۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت و فاز نخست پارک شهدای ۴ آذر در مساحت هفت هکتار با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد ریال ز دیگر طرح های ورزشی بود که در سفر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

همچنین عملیات ساخت خانه کشتی اندیمشک به مساحت ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور مسعود سلطانی فر در اندیمشک آغاز شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از روند ساخت مجموعه بزرگ ۲هزار و ۵۰۰ نفری اندیمشک بازدید کرد، این مجموعه ورزشی با زیربنای پنج هزار متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال تا شهریورماه سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

در این مجموعه ورزشی سالن ورزشی های توپی، سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی، سالن ورزش های رزمی، رختکن و نمازخانه پیش بینی شده است.

در سفر وزیر ورزش و جوانان ساخت فرهنگسرای جوان و خانه کشتی اندیمشک نیز آغاز شد.

حیدری: حال ورزش خوزستان رو به خوبی است

مدیرکل ورزش و جوانان در حاشیه این سفر گفت: شعار اول مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، تلاش برای خوزستانی بهتر است و من در همین جا می‌گویم که همکاران من هرگز ساعتی از وقت خود را به بطالت نمی‌گذارند و شبانه روز تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله فضا و فرصت برای رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان خوزستانی فراهم شود.

وی افزود: وزیر ورزش نیز محکم پشت سر ورزش خوزستان ایستاده است و از ورزش استان حمایت می‌کند و این در تکالیف و دستوراتی که او به زیرمجموعه خود می دهد نیز وجود دارد.

وزیر ورزش: در سفر به خوزستان تلاش و تعامل را دیدم

همچنین مسعود سلطانی‌فر در مورد دست آوردهای این سفر اظهار کرد: به مردم خوزستان به خاطر کارنامه بسیار قابل قبول و امیدوار کننده خوزستان و حضور آن در تمام صحنه‌های دفاع از حریم کشور و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تبریک می‌گویم.

وی افزود: امروز از صبح با سفر به شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان، شوشتر، گتوند و همچنین اندیمشک، خوشبختانه هر چه دیدیم، تلاش، کوشش، هماهنگی و تعامل بود. همچنین همه کارها در جهت توسعه ورزش استان خوزستان و همچنین رفاه و رضایت مردم بود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: چه پروژه‌هایی که افتتاح شدند، چه پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شدند و چه پروژه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفتند، واقعا خستگی را از تن ما بیرون آورد و مثل همیشه که به استان خوزستان می‌آیم و احساس بسیار خوبی دارم و دچار شعف و شادمانی می‌شوم، این بار نیز شور و شعف مردم خوزستان، به ما انرژی مضاعف و ویژه‌ای داد، چرا که هر چه که دیدیم، تلاش برای ساختن و توسعه و همچنین رشد و اعتلای استان و کسب رضایت مردم و حل شدن مشکلات آن ها بود.

وی خاطر نشان کرد: ما هم بنا داریم در کنار مسوولان خوزستان و مردم ایثارگر خوزستان، قدم‌هایی را برداریم و کمک کنیم تا حرکت توسعه استان بتواند مسیر خود را برای رسیدن به اهدافش با سرعت بیشتری دنبال کند. ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های بیشتری در این استان باشیم.

سلطانی فر بیان کرد: دکتر روحانی تاکیدش همواره این است که مردم ما در کنار نیازمندی‌های مختلفی از جمله اشتغال، تأمین معیشت و همچنین حل شدن مشکلات مختلف مادی‌شان، نیاز به نشاط و امید دارند که ورزش یکی از عرصه‌هایی است که خیلی خوب و ارزان می‌تواند این شور و نشاط را ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: قهرمانان مختلف وقتی در رویدادهای بین‌المللی حاضر می‌شوند و باعث به اهتزاز در آمدن پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی می‌شوند، باعث ارتقاء غرور و وحدت ملی بین مردم می‌شوند. ما در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب خوشبختانه ده‌ها و صدها بار شاهد این شور، شعف و نشاط در سایه حرکت‌های ورزشی بوده‌ایم.

سلطانی‌فر افزود: کشور در مسیر توسعه، عزت و آبادانی قرار گرفته است و رهبر معظم انقلاب نیز با قوت و قدرت و تبیین مبانی اقتصاد مقاومتی، نسخه حل مشکلات را تبیین کرده‌اند. دولت نیز با تمام انرژی و تمام توان در صدد حل مشکلات مادی و معنوی مردم است و کمک می کند تا مردم جهت تامین معیشت و مشکلات روزمره‌شان بتوانند شرایط بهتری داشته باشند.

وزیر ورزش گفت: همچنین اخباری که در خصوص سایر امور زیربنایی استان شنیدم، تمام آن امیدوارکننده و روشن بوده و حرکت‌هایی است که می‌تواند باعث عزت مردم ایران شود. از شما مردم انرژی و قوت می‌گیریم و تلاش‌مان بر این است که هر روز بتوانیم گره بیشتری از مشکلات این مردم را باز کنیم و این را به عنوان بزرگترین رسالت خودمان در دولت می‌بینیم.

وی افزود: به امید روزی که بتوانیم در راستای حل مشکلات مردم به ویژه اشتغال با برنامه‌ریزی‌هایی که از ابتدای سال ۹۷ انجام می دهیم، طرح‌های ضربتی ایجاد اشتغال را اجرا کنیم و در طول سال‌های باقی مانده از دولت دوازدهم، آلام مردم را در این جهت کم کنیم و شرایطی به وجود آوریم که ان‌شاءالله مشکلات جوانان حل شود. به امید روزهای بهتر، اتحاد و وحدت بیشتر. همچنین به امید روزی که بتوانیم در عرصه ورزش افتخارآفرینی‌های بیشتری را داشته باشیم.

https://hoorkhabar.ir/670481کپی شد!
302