حضور مقتدر رزمی کاران در مسابقات برون مرزی استمرار خواهد داشت /ساخت یک سالن چندمنظوره اختصاصی ورزش های رزمی /موفقیت های هیات ورزش های رزمی تداوم خواهد داشت+تصاویر

هورنیوز – مراسم استقبال از قهرمانان و مدال آوران مسابقات ورزش های رزمی در فرودگاه بین المللی اهواز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدجواد موسوی جزایری عضو شورای ورزش استان خوزستان،دکتر محمد صادق کریمی کیا مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان، ابراهیم نصیری معاون فنی و توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان، حسین برون سرپرست هیات ورزش های رزمی استان خوزستان و‌ جمعی از علاقمندان ورزش با شکوه خاصی برگزار شد.

حسین برون سرپرست هیئت ورزش های رزمی استان خوزستان در مراسم استقبال از مدال آوران هیئت ورزش های رزمی در هندوستان گفت: در ماه گذشته در بخش مسابقات قهرمانی استان ۱۲ مسابقه برگزارشد و در بخش مسابقات بین المللی جهانی ۴ تیم از اول سال تا به امروز اعزام شدند.

وی افزود: امروز با تلاش های فراوان صورت گرفته شاهد کسب مدال در مسابقات هندوستان بودیم که موفق به کسب ۸ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز در حوزه ی جوانان هیئت رزمی استان شدیم.

برون با اشاره به برنامه های آتی هیئت ورزش های رزمی استان خوزستان، تصریح کرد: تیم منتخب را به طور ویژه آماده و به اردو می فرستیم، می خواهیم در مسابقات کشوری با قوت بیشتری حضور یابیم و بتوانیم در اکثر حوزه ها مدال کسب کنیم.

نوید کسب مدال طلا در سال آینده

ابراهیم نصیری معاون فنی توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بعد از ظهر امروز در مراسم استقبال از مدال آوران مسابقات ورزشهای رزمی در هندوستان گفت: خوشبختانه امروز شاهد ورود ورزشکاران با ۸ طلای جهانی در استان خوزستان هستیم.

وی با اعلام اینکه اعزام ورزشکاران و ساماندهی آن ها به سادگی به دست نمی آید، اذعان داشت: علاوه بر زحمات مربیان در سطح شهرستان دریافت هشت مدال طلا از دل یک رشته نشان از اصول خاص و برنامه ریزی رعایت شده ای است.

نصیری، اظهار کرد: ضمن استمرار دریافت مدال و افتخارات ملی در استان مطمننا در سال آینده با تثبیت هیئت ورزش های رزمی شاهد کسب مدال ها و مقامات بیشتری خواهیم بود.

معاون فنی و توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، بیان داشت: رشته ی رزمی کمتر رشته ای است که موفق کسب هشت مدال طلا جهانی شد.

وی با اعلام اینکه ما پشتیبان هیئت ورزش های رزمی جوانان ، هستیم ، عنوان کرد: هیئت ورزش های رزمی یکی از هیئت هایی است که قطع یقین در سال آینده بهتر از امسال عمل خواهد کرد.

نصیری با اعلام اینکه برخی از اقدامات لازم بر عهده ی ما است که باید هر چه سریعتر انجام شود، خبر داد: از همین جا قول ساخت یک سالن چند منظوره بزرگ در مرکز اهواز برای هیئت ورزش های رزمی را می دهم.

وی همچنین، اظهار کرد: میل و رغبت ما بر اساس مدال آوری ها برای حمایت مالی از هیئت رزمی نیز بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: اساسا رشته ورزشی رزمی به دلیل قابلیت ها و ظرفیت هایی که در بخش بانوان و آقایان دارد باید همتراز رشته های کشتی و وزنه برداری زیر پوشش یکی از شرکت های بزرگ همچون نفت، حفاری و آب و برق قرار بگیرد.

معاون فنی و توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، ادامه داد: قطعا با پشتوانه ی مدیر کل فعلی ورزش و جوانان استان خوزستان این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

برقراری و حفظ نشاط اجتماعی از اولویت نخسب است

دکتر محمد صادق کریمی کیا مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان در مراسم استقبال از ورزشکاران و مدال آواران مسابقات ورزشهای رزمی در هندوستان اظهار کرد: یکی از مولفه های اصلی نشاط اجتماعی ورزش است. برنامه های متعددی در سال جاری و آینده با توجه به اعتباراتی که در این حوزه مهم تزریق می شود در نظر داریم.

وی افزود: امیدواریم با توجه به اعتبارات حوزه ورزش و نشاط در استان خوزستان شاهد درخشش جوانان در عرصه های برون مرزی باشیم.

کریمی کیا به نیاز سیاست گذاری در حوزه ی ورزش اشاره کرد و تاکید کرد: باید به گونه ای عمل کنیم تا همه ی جوانان درگیر نشاط اجتماعی شوند و علاقه شان را در هر رشته نشان دهند. ما نیز از آنان حمایت خواهیم کرد.

کریمی کیا، ادامه داد: سیاست ما در حوزه ورزش بر اساس توزیع عدالت در کلیه رشته های ورزشی است و تاکید و هدف ما مبنی بر توسعه ورزش همگانی است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان، تاکید کرد: می بایست از همه ی رشته های ورزشی حمایت شود و به تک رشته ها نپرداریم.

وی، یاد آور شد: امید است با توجه به سیاست های در نظر گرفته شده از سوی استاندار خوزستان و معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و اداره کل امور اجتماعی بتوانیم به اهداف بلند پرواز برنامه ریزی شده در سال های آتی در راستای حوزه نشاط اجتماعی برای استان برسیم.

https://hoorkhabar.ir/670125کپی شد!
334