تشکیل کارگروهی برای بررسی اموال اعضای شورای شهر اهواز

عضو شورای شهر اهواز گفت: بهتر است کارگروهی برای بررسی دارایی‌ها و سرمایه اعضای شورای شهر در قبل و بعد از انتخابات تشکیل شود.

مریم ابریشم کار در بیست و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در ساختمان شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: صاحبان ثروت و موقعیت با نزدیک شدن به مقامات دولتی به فکر کانال‌هایی برای بهره‌مندی خاص هستند.

وی ادامه داد: مسئولان و اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم باید حواسشان به این مسئله باشد و براساس سفارش حضرت علی (ع) از هم نشینی و مراودت با اشخاص خاص که به هر نحو خواسته‌های ناصوابی دارند خودداری کنند.

عضو شورای شهر اهواز خطاب به اعضای شورای شهر اذعان کرد: آگاه باشید که بر سر چه سفره‌ای می‌نشینید و از چه طعامی مصرف می‌کنید زیرا نشستن بر سر چنین سفره‌هایی به تثبیت موقعیت افراد سودجو منتهی می‌شود.

وی اضافه کرد: بهتر است مهمانی‌ها و جلسات براساس طراحی و ارائه راهکارهایی جهت خدمت به مناطق محروم باشد.

ابریشم کار خاطر نشان کرد: بهتر است کارگروهی برای بررسی دارایی‌ها و سرمایه اعضای شورای شهر در قبل و بعد از انتخابات تشکیل شود زیرا اهواز به عنوان یک کلانشهر با وجود ثروت فراوان نیازمند مدیریت سرمایه است.

وی افزود: تشکیل این کارگروه از هرگونه شبهه جلوگیری می‌کند و شفاف سازی افکار عمومی را دربر دارد.

عضو شورای شهر اهواز به اختصاص پاداش به پرسنل شهرداری اشاره کرد و گفت: از شهردار کلانشهر اهواز خواهشمندم تدابیری اتخاذ کند که قشر کارگری و کارمندی شهرداری در مقایسه با مدیران، حقوقشان رعایت شود.

https://hoorkhabar.ir/670کپی شد!
199
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.