دختران فوتسالیست ملی پوش، غریبانه وارد خوزستان شدند!

به گزارش هورنیوز، پس از درخشش تیم های ملی ایران در رشته های مختلف پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا به میزبانی ترکمنستان صبح امروز تعدادی از ورزشکاران اعزامی خوزستان به این دوره از رقابت ها وارد فرودگاه اهواز شدند.

این در حالی بود که احسان خادمی دوچرخه سوار دارنده مدال طلای در ماده اسپریت سرعت، مهرداد چراغی مربی تیم قهرمان کیک بوکسینگ واکو و علی بنی اسد نفر سوم کیک بوکسینگ واکو مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون فنی ورزشی، روئسای هیئت های انجمن های ورزشی و دوچرخه سواری استان و دیگر ورزش دوستان قرار گرفتند.

آنچه که در این میان چشم نوازی کرده و باعث ناراحتی جمع حاضر شد؛ ورود سه دختر جوان فوتسالیست ملی پوش که بسیار غریبانه و سر به زیر در حال خروج از فرودگاه بودند.

وقتی مدیر کل ورزش و جوانان متوجه این سه شد و پرسید که ورزشکار چه رشته ای هستید یکی از آنها با ذوق گفت: ما ملی پوش فوتسال هستیم و با تیم بانوان در مسابقات آسیایی سوم شدیم و متاسفانه رئیس و مسئولین هیئت فوتبال استان برای پیشواز ما نیامده اند!

در پایان و به نمایندگی از جامعه ورزش، این پایگاه خبری از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان خواستار است که ترتیبی اتخاذ شود تا روئسای هیئت ها برای قهرمانان ارزش قائل شوند و اگر قهرمانی از زمان، هزینه و… زندگی خود می گذرد تا برای این کشور مقام آوری کند حداقل با یک دسته گل و شیرینی قدردانی شود.

این در حالیست که بنا به اخبار رسیده در بعضی از هیئت ها از کوچکترین قهرمانی در سطح کشور یک قوم خاص بصورت عجیبی تجلیل شده و دیگر اقوام در اقلیت قرار گرفته اند!

به امید روزی که همه اقوام در ورزش به یک چشم دیده شوند.

https://hoorkhabar.ir/667981کپی شد!
1076
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.