کتانباف: شبهای فرهنگی خوزستان موقعیت خوبی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و شغلی استان است

هورنیوز –  منصور کتانباف در حاشیه بازدید از جشنواره شبهای فرهنگی هنری خوزستان در برج میلاد تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تهران طی سنوات گذشته برنامه ای را برای شناساندن آداب، رسوم، سنن و فرهنگ استانهای کشور ترتیب داد و از تمام استانها خواست که در این جشنواره شرکت کنند و براساس آن هفته فرهنگی را نیز معرفی کرد و هر استان براساس هماهنگی و زیرساخت های موجود، هفته فرهنگی خود را معرفی کرد.

وی ادامه داد: از پیش از نوروز قرار بود این جشنواره برگزار شود که خوشبختانه هم اکنون در حال برگزاری است و جمعیتی هم که اکنون نظاره گر این جشنواره هستند، ترکیبی از همه اقوام ایران و همه استان ها هستند و به واسطه این جشنواره فرهنگ استان خوزستان این قابلیت را دارا است که به نحو احسن به استان های دیگر شناسانده شود.
شهردار منتخب اهواز بیان کرد:  نمایشگاه هایی از قبیل صنایع دستی و صنایع استان نیز که در کنار این جشنواره برپا است، می تواند زیرساخت ها، فرصتهای سرمایه گذاری و فرصت های شغلی را بخوبی معرفی کنند و مردم سراسر کشور هم با استان بیشتر آشنا شوند.
وی در پاسخ به این سوال که به عنوان شهردار منتخب اهواز آیا برای برگزاری چنین جشنواره هایی با محوریت خوزستان در استان های دیگر برنامه ای دارد؟ گفت: معتقدم این کار حتما باید انجام شود و به یاری خدا قطعا کمک می کنیم تا آن را انجام می دهیم.

 

ایسنا

https://hoorkhabar.ir/666877کپی شد!
2938