شریعتی ماندنی است

به گزارش هورنیوز عباس رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص انتشار اخباری در خصوص برگزاری جلسه مجمع با وزیر کشور در خصوص روشن شدن آینده مدیریت استان خاطرنشان کرد: چندی پیش با توجه اعلام دولت مبنی بر تغییر برخی مدیران و استانداران تا پایان شهریورماه، جلسه‌ای با وزیر کشور برگزار کردیم و به شکل صریح از وضعیت فعلی مدیریت استان ابراز رضایت کردیم.

پاپی تصریح کرد: نمایندگان خوزستان متفق القول عملکرد استاندار خوزستان را قابل قبول اعلام کردند و با توجه به تلاش شبانه روزی غلامرضا شریعتی در پیگیری مشکلات و معضلات استان خواستار ابقای وی شدیم.

نماینده مردم دزفول ادامه داد: با توجه به همدلی و اتحاد ایجاد شده در استان همه ما معتقد بودیم نباید اجازه داد فضای آرام موجود خدشه دار شود.

وی گفت: وزیر کشور از ابراز رضایت نمایندگان استان خوزستان از استاندار استقبال کرد و بر تحقق خواست و نظر نمایندگان تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: امیدواریم با همکاری و همفکری مجموعه نمایندگان مردم استان در مجلس، همچنین بزرگان استان و دلسوزان شاهد برون رفت استان خوزستان از وضعیت فعلی و تحقق توسعه اقتصادی و رفع مشکل بیکاری در استان باشیم.

https://hoorkhabar.ir/666547کپی شد!
170