پایان ساخت سومین تجربه فیلم کوتاه کارگردان جوان خوزستانی

فیلم کوتاه ” به موازات لبخند ” سومین تجربه امین طاها لطفیان پس از دو روز تصویر برداری و پشت سر گذاشتن مراحل تدوین و صداگذاری در اهواز پایان یافت.

این فیلم که در ژانر اجتماعی ساخته شده اشاره به نوعی آسیب روانی و تاثیر آن بر ناخوداگاه روابط زناشویی زن و مرد دارد.

امین طاها لطفیان در خصوص فیلمنامه ی این فیلم افزود: در رابطه های زناشویی که گهگاه بحث و جدل و پرخاشگری بین زوجین صورت میگیرد همیشه تاثیراتی که بار روانی منفی را در پی خواهد داشت درعمق وجودی هردو شخصیت نهادینه میشود .

وی افزود: در عین حال شاهد آن هستیم که بطورناخوداگاه، زوجین خصومت را کنارگذاشته و آرام میگیرند اما همچنان این گسیختگی شخصیتی بر روحیه آنها باقی خواهد ماند.

این هنزمند خوزستان خاطرنشان کرد: این فیلمنامه سعی بر به تصویر کشیدن این آسیب اجتماعی بر بعد روحی و روانی زن و مرد و تاثیرات منفی بجامانده ی این پرخاشگری بر شخصیت و تخریب دوجانبه ی آنهاست که سبب بروز ناهنجاریهای بعدی میشود.

لطفیان اظهار داشت: “به موازات لبخند” با هدف ارسال به جشنواره های داخلی و خارجی پیش رو ساخته شده است و امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

عوامل ساخت این فیلم تجربی عبارتند از: نویسنده تهیه کننده و کارگردان : امین طاها لطفیان/ بازیگران : هاشم بوعذار و سحر سرکوهکی- تصوصربردار و تدوینگر : رضا رضائی- صدابردار : محمد مشعلی -صداگذار : امین طرفی جلالی – عکاس و تصویربردار پشت صحنه : علی لطفیان – باحمایت انجمن سینمای جوان اهواز

https://hoorkhabar.ir/665854کپی شد!
207