بسته خبر ورزشی هورنیوز (۷۹)

 

حضور خارجی های استقلال مقابل پدیده لیگ

تیم فوتبال استقلال خوزستان درصدد است از ۳ بازیکن خارجی اش مقابل پدیده مشهد استفاده کند.

با صادر شدن ITC ، سابا تاوادزه و جونیور مارینی، کادرفنی آبی های خوزستان می تواند از این ۲ بازیکن مقابل مشهدی ها استفاده کند.

هافبک جدید تیم استقلال خوزستان اهل کشور گرجستان است و مجوز بازی برای آبی‌پوشان در هفدهمین دوره لیگ برتر را دریافت کرد.

پیش از این هم ITC کلاودیر جونیور مارینی، مهاجم برزیلی استقلالی ها صادر شده بود تا شاگردان ویسی با نیرو بیشتری در بخش تهاجمی آماده دیدار مقابل پدیده مشهد شوند.

همچنین با حضور کولیبالی، استقلالی ها در بازی با پدیده ۳ بازیکن خارجی دارند و به احتمال زیاد ویسی از تمامی آنها در برابر شاگردان مهاجری استفاده می کند.

چند خبر کوتاه از فولاد خوزستان

تیم فوتبال فولاد خوزستان با توجه به سه جای خالی که دارد، آرش افشین را بعد از تعطیلات به خدمت خواهد گرفت.

*آرش افشین بعد از این که از سوی کادر فنی تیم فولاد مورد تایید قرار گرفت دیگر مشکلی برای پیوستن به این تیم ندارد. وی حتی می‌تواند از هفته ششم و بازی برابر سپاهان برای این تیم به میدان برود.

*تیم فولاد در حال حاضر سه جای خالی در فهرست خود دارد که یکی از آنها با جذب افشین پر می‌شود. با این حال فولادی‌ها همچنان برای جذب دو بازیکن دیگر جا دارند البته طبق شنیده‌ها مربیان فولاد فعلا برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید ندارند و در نظر دارند در صورت نیاز تیم این دو جای خالی را در نیم‌فصل مسابقات پر کنند.

*شنیده‌ها حاکی از آن است رحیم مهدی زهیوی از هفته پنجم برای تیمش به میدان می‌رود. فولادی‌ها در بازی این هفته در خانه میزبان گسترش فولاد هستند و حتی شاید زهیوی را روی نیمکت داشته باشند ولی برنامه‌ای برای استفاده از این بازیکن ندارند. آنها در نظر دارند از زهیوی در بازی هفته پنجم استفاده کنند تا وی در سلامت کامل و آمادگی مطلوب قرار داشته باشد.

هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در جایگاه دوم کشور

هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در ارزیابی عملکرد فدراسیون از هیات‌های سراسر کشور به عنوان دوم دست پیدا کرد.

پس از ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزش جانبازان و معلولان سراسر کشور از سوی فدراسیون، هیات خوزستان با ۷۶۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

هیات خوزستان در سال ۹۴ با ۷۱۶ امتیاز سوم شده بود.

در این ارزیابی عملکرد، برگزاری مسابقات استانی و کلاس‌های آموزشی و همچنین حضور در مسابقات کشوری و کسب مدال‌ها در میادین مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی مدنظر بوده است.

حضور جامعه ورزش خوزستان در مراسم یادبود شهید حججی

با همت اداره‌کل ورزش‌وجوانان خوزستان مراسم یادبود شهید مدافع حرم “محسن حججی” در اهواز برگزار شد.

این مراسم امروز (چهارشنبه) با حضور آیت‌الله سیدعلی شفیعی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد.

در این مراسم اعضای جامعه ورزش خوزستان و همچنین عبدالله ویسی و سیداکبر پورموسوی و دیگر اعضای تیم‌های استقلال خوزستان و فولاد حضور داشتند و یاد و خاطره این شهید مدافع حرم گرامی داشته شد.

 

https://hoorkhabar.ir/664885کپی شد!
201
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.