بررسی مشکلات بهداشتی اهواز در نشست رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با معاون دادستان

جلسه هم اندیشی و بررسی معضلات بهداشتی شهر اهواز با اولویت بهداشت مواد غذایی و پشتیبانی و حمایت بیشتردستگاه قضایی ازمراکز بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط با حضور خلفیان معاون دادستان، موسی پور بازپرس شعبه ۲۱ بازپرسی و رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی ، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ، کارشناس مسول بهداشت محیط و نماینده حقوقی مرکز بهداشت در حوزه بهداشت محیط در دفتر معاون محترم دادستان برگزار گردید .

در این نشست مهندس شریفی با بیان اینکه معضلات بهداشتی متعددی در سطح شهرستان وجود دارد، از افزایش محلهای غیر مجاز تهیه و توزیع مواد غذایی ، دستفروشان مواد غذایی ،عرضه و فروش قلیان در سطح اماکن و پارکها و افزایش تخلفات و تقلبات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ابراز نگرانی کرد و خواستار تلاش همه ارگانهای متولی در جهت رفع اینگونه معضلات شد .

شریفی با بیان اینکه مصرف غذا های فست فود جدا از عدم رعایت موازین بهداشتی ،به علت بالا بودن کالری و چربی های نامطلوب و زیاد، احتمال بروز انواع سرطانهای و بیماریهای قلبی و عروقی را در پی خواهد داشت، خواستار چاره اندیشی در جهت رفع این مشکلات شد .

وی در ادامه ضمن تشکر ازهمکاری دستگاه قضایی به بیان برخی مشکلات در حوزه قضایی اشاره نمود و خواستار حمایت بیشتر این دستگاهاز اقذامات مرتبط با مسائل بهداشتی و نیز حساسیت بیشتر قضات در پیگیری پرونده های متخلفین بهداشتی شد .

در ادامه خلفیان معاون دادستان ضمن بیان برخی مشکلات موجود آمادگی خود و همکاران دستگاه قضایی را در این زمینه اعلام و شعبه ۲۱ بازپرسی را کما فی سابق به عنوان شعبه ویژه تخلفات بهداشتی اعلام نمود .

https://hoorkhabar.ir/663952کپی شد!
173