طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رودخانه دز آغاز شد

هورنیوز – سرهنگ علی الهامی اظهار کرد: از دیروز (پنجشنبه) اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی علاوه بر سواحل رودخانه دز همانند سال گذشته در داخل رودخانه نیز آغاز شد.

وی افزود: بدین ترتیب نیروهای انتظامی شهرستان دزفول تاپایان فصل تابستان هر پنجشنبه و جمعه به وسیله سه قایق موتوری در تمام نوار داخلی رودخانه دز از جمله نقاط پرتردد رودخانه مانند علی کله، رعنا، دووه، چال کندی و اطراف کت ها حضور می یابند و با هر گونه بی نظمی، ناامنی و مسائل خلاف شرع برخورد قانونی خواهند کرد.

فرمانده انتظامی دزفول عنوان کرد: وظیفه این گشت امنیت اخلاقی و اجتماعی که توسط نیروهای ما در قایق های موتوری صورت می گیرد، برخورد با مخلان نظم و امنیت در داخل رودخانه و در هنگام شنا و قایق سواری مردم است تا فضایی سالم و امن برای خانواده ها در هنگام ساعات حضور در داخل رودخانه به وجود آید.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه در این طرح با هر گونه بی حجابی و ناامنی برخورد خواهد شد، از تداوم این طرح تا پایان تعطیلات تابستان خبر داد و افزود: در تابستان سال گذشته نیز این طرح توسط نیروی انتظامی دزفول در نقاط مختلف رودخانه دز اجرا شد که نتایج مثبتی درپی داشت.

وی در ادامه توصیه کرد: شهروندان، خانواده ها و تورهای گردشگری که از نقاط مختلف استان و شهرستان به منظور شنا، قایق سواری و دیگر تفریحات به رودخانه دز می آیند موظف هستند موازین شرعی و حجاب اسلامی مورد تائید نظام را  رعایت کنند تا بدین ترتیب همه بتوانند در محیطی با نشاط و به دور از صحنه های ناپسند از موهبت آرامش رودخانه دز که زاییده زحمات شهدا و نیروهای انتظامی است، بهره مند شوند.

فرمانده انتظامی دزفول یادآور شد: به طور کلی باید گفت در راستای اجرایی کردن طرح پیوست فرهنگی، این طرح گشت موتوری در تمام نقاط مختلف رودخانه دز با تلاش نیروهای انتظامی دزفول با جدیت انجام خواهد گرفت تا نوید خوبی برای ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و خانواده ها باشد.

سرهنگ الهامی بر تلاش نیروی انتظامی دزفول برای ایجاد امنیت پایدار در نقاط مختلف شهرستان به ویژه مناطق تفریحی و سواحل و داخل رودخانه دز تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد که در این زمینه همکاری لازم را با آنها داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/661866کپی شد!
821