قرعه کشی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر خوزستان برگزار شد

هورنیوز – به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان،دیروز بعدازظهر جلسه هماهنگی و قرعه کشی هجدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر خوزستان در حضور نمایندگان تیم ها در محل هیات فوتبال خوزستان برگزار شد.

 

در ابتدا،ناصر ترابیان دبیر هیات فوتبال ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به حاضرین در جلسه،نکاتی را پیرامون آیین نامه برگزاری مسابقات بیان کرد و از همه نمایندگان خواست که در کنار هیات فوتبال در جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقات،هیات را یاری کنند.

 

در ادامه محمد صفار رییس واحد مسابقات استانی، نکاتی را پیرامون نحوه برگزاری لیگ و همچنین مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در فصل جدید ( فرم ها و مدارک ) توضیحاتی را بیان کرد.

 

همچین وی در ادامه از تدوین قوانینی به نفع تیم ها در جهت تعداد و جابجایی بازیکنان خود و همچنین نگارش قراردادها و مکاتبات باشگاهها با هیات خبر داد.

در ادامه علیرضا جرفی ، علی پورافشار مسئول واحد نقل و انتقالات و رییس دپارتمان داوری به ترتیب درمورد موارد مربوط به نقل و انتقالات و داوری توضیحاتی را ارائه دادند.

 

در پایان یک لوح فشرده حاوی اطلاعات مورد نیاز باشگاه ها جهت شرکت در مسابقات لیگ برتر فصل ۹۷-۹۶ ( شامل آیین نامه ها ، فرم های نقل و انتقالات و فرم های مسابقات و همچنین کارت شرکت در مسابقات ) به هر باشگاه ارائه گردید . جلسه با قرعه کشی لیگ برتر به شرح ذیل پایان یافت .

 

شماره ۱ شهرداری بندر امام
شماره ۲ استقلال ملاثانی
شماره ۳ جنوب سوسنگرد
شماره ۴ امید اندیشه شوشتر
شماره ۵ استقلال شوشتر
شماره ۶ پرسپولیس ویس
شماره ۷ استقلال ویس
شماره ۸ شهباز شادگان
شماره ۹ بهمئی رامهرمز
شماره ۱۰ نفتون مسجد سلیمان
شماره ۱۱ پاکدلان آبادان
شماره ۱۲ پرسپولیس شوش
شماره ۱۳ جنوب باغملک
شماره ۱۴ شاهین شهر امام
شماره ۱۵ استقلال نوین حمیدیه

شایان ذکر است که واحد مسابقات در روزهای آتی برنامه ی مسابقات را منتشر خواهد کرد .
تصاویری از این جلسه را میتوانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

 

 

 

 

 

https://hoorkhabar.ir/661712کپی شد!
323