در فوتبال هم حق خوزستان را به اصفهان می دهند/ مسئولین دنبال نخود سیاه رفتند!!

به گزارش هورنیوز، انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال بعنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در فوتبال سوژه داغ امروز رسانه های کشور شد. جایگاهی که می توانست در اختیار یک خوزستانی باشد که متاسفانه با لابی همیشگی و قدرتمند اصفهان به محمدرضا ساکت رسید.

حال این سوال پیش می آید، استان خوزستان که ید طولایی در فوتبال کشور دارد و همین امسال و سال گذشته ۳ تیم لیگ برتری دارد، چرا نباید یکی از مناصب فدراسیون فوتبال را در اختیار داشته باشد؟

این در حالیست که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با زیرکی خاص ارزیابی خود را از فوتبال خوزستان مثبت اعلام می کند و می گوید: هیچ استانی در کشور نیست که ۳ تیم لیگ برتری داشته باشد و به طبع این به همین مقدار تیم های پایه هم دارد که این کمک بسیار بزرگی به فوتبال کشور می کند، و با خیال راحت برای انتصاب همشهری خود بدون هیچ معارضی به تهران باز می گردد.

در همین زمینه و باتوجه به این انتصاب محمد مایلی کهن به جای تمام مسئولین خوزستانی امروز در مصاحبه ای اظهار کرد: بد نیست، تمام پست‌های فدراسیون فوتبال هم برای ساکت شده است. انشاءالله مبارک ایشان باشد.

وی در بخشی دیگر به قدرت کیروش در فدراسیون فوتبال اشاره می کند و می گوید: درباره کی‌روش که اصلا نمی‌توان صحبت کرد، او اگر بخواهد تاج و گنده‌تر از او را عوض می‌کند. من اصلا در مورد کی‌روش صحبت نمی‌کنم، قبلا هم گفتم اصلا نمی‌شود در مورد کی‌روش صحبت کرد.

باتوجه به اظهارات سرمربی پیشین تیم ملی در مورد دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال و قدرت کیروش سرمربی تیم ملی می توان به جهت دار بودن مدیریت در فدراسیون فوتبال پی برد و امیدواریم این نوع مدیریت ها که سالها باعث شده حق فوتبال خوزستان در کشور نادیده گرفته شود، امسال گریبان سه تیم استقلال، فولاد و صنعت نفت آبادان را نگیرد.

از سویی دیگر پنجشنبه هفته ی گذشته در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان همه سخنرانان خوزستانی به کمبود امکانات، جلوگیری از فروش تیمها و…که به رایزنی و لابیگری نمایندگان و مدیران این استان در تهران بازمی گردد، اشاره کرده اند و هیچکدام از این فرصت پیش آمده برای چانه زنی و نشاندن یک خوزستانی بعنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال صحبتی به میان نیاورده اند، که این خود با ضرب المثل نخود سیاه همخوانی دارد.

در پایان از نمایندگان مجلس مخصوصاً همایون یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون ورزش، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان، کاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان و همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خواهانیم با رایزنی تا قبل از اینکه مجمعی برای تعیین و انتخاب دبیر فدراسیون تشکیل شود، تلاش کنند تا یک خوزستانی به این جایگاه تکیه زند که مطمناً امتیازات بسیار خوبی برای فوتبال این استان در پی دارد.

 

https://hoorkhabar.ir/661379کپی شد!
102
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • عباس متاسفانه از هر جای خوزستان هزار مشکل میبارد یکی از یکی بدتر.. به نظرم نمایندگان خوزستان تنها کشش پیگیری این همه مشکلات را ندارند تا وقتی که در بدنه دولت و نظام، خوزستانی نباشد این مشکلات در همه زمینه ها روز به روز بیشتر میشوند.
منتشر شده۱