خوزستان تشنه امید!

به گزارش هورنیوز ؛ دکتر محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام، شب گذشته در صفحه شخصی اینستاگرام خود پس از حضور در استان خوزستان، در رابطه با وضع موجود در این استان مطلبی را منتشر کرد.

رضایی در این متن اظهار کرد: « وقتی خبر گرم شدن بی سابقه هوای خوزستان را شنیدم، به اهواز و دیگر شهرهای خوزستان رفتم تا ببینم برای حل مشکلات مردم چه می‌توان کرد».

وی در ادامه عنوان کرد:« وجود گرمای شدید، ریزگردهای طاقت‌فرسا و قطع برق و آب در مناطقی از استان، موجب مهاجرت سرمایه انسانی از خوزستان شده است».

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد:« برای این منظور باید هزینه‌های زندگی در خوزستان را کاهش داد، برخی پیشنهاد می‌کنند که هزینه برق و آب خوزستانی‌ها در تابستان و شرایط خاص به یک سوم کاهش یابد، برخی دیگر پیشنهاد پرداخت «فوق‌العاده زندگی» برای مردم استان‌های همچون خوزستان را دارند».

وی افزود: «در شورای اداری استان از استاندار و دیگر اعضای محترم خواستم که این راهکارها بررسی شود، با این حال برای خوزستان باید فکری اساسی از پایتخت صورت گیرد».

 

به گزارش هورنیوز ؛ دکتر محسن رضایی صبح روز گذشته به منظور بررسی مشکلات مردم خوزستان ناشی از گرمای طاقت فرسای هوا، قطعی مکرر آب و برق و مشکل ریزگردها به این استان سفر کرده است.

https://hoorkhabar.ir/661077کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.