دوره های آموزشی IWCF WELL INTERVENTION ویژه خدمات فنی و جنبی حفر و تکمیل چاه های نفت و گاز

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سید عبدالرضا موسوی در توضیح بیشتر در این باره اظهار کرد: پیش از این از سوی این اداره دوره های آموزش پیشرفته حفاری برگزار و مورد استقبال متخصصان و کارشناسان شرکت های فعال در عرصه صنعت نفت و حفاری قرار گرفته بود.

وی افزود: تاکنون سه دوره IWCF WELL INTERVENTION از سوی این اداره برگزار که در مجموع ۴۵ نفر از متخصصان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، اساتید دانشگاه صنعت نفت و ملی حفاری در آن حضور یافتند.

موسوی با اشاره به ایجاد اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری همزمان با سال های نخست تاسیس شرکت در حدود چهار دهه گذشته گفت: این بخش نقش مهم و فراگیری در ارائه آموزش های تخصصی به متخصصان و کارشناسان صنعت حفاری کشور داشته است.

رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: از چند سال پیش برگزاری دوره های پیشرفته و روز آمد حفاری از جمله کنترل فوران چاه های نفت و گاز در دستور کار این اداره قرار گرفت و با رایزنی های به عمل آمده با یکی از شرکت های معتبر  بین المللی در زمینه آموزش های کاربردی در این صنعت این دوره ها برای متخصصان و کارشناسان نفتی داخل و خارج کشور تشکیل می شود.

موسوی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره ها پس از ارزیابی میزان فراگیری، گواهینامه های بین المللی دریافت می کنند، افزود: هم اکنون بسیاری از شرکت های دولتی و  خصوصی داخلی و شماری شرکت ها از کشورهای مختلف، تقاضای حضور در دوره های تخصصی در زمینه کنترل فوران چاه ها در رده های عالی را دارند.

گفتنی است: اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از امکانات و فضای آموزشی مناسب و استاندارد و همچنین مرکز آموزش تکنولوژی حفاری نقش پر رنگی در تربیت متخصصان و  کارشناسان صنعت حفاری ایفا کرده و  بسیاری از مدیران ارشد صنعت حفاری از میان دانش آموختگان این مرکز می باشند که از سال ۱۳۶۳ آغاز بکار کرد.

https://hoorkhabar.ir/660617کپی شد!
54