استقلال خوزستان با قدرت در لیگ هفدهم شرکت می کند/ توافق با یک سرمربی بزرگ

به گزارش هورنیوز ؛ صبح امروز پس از آنکه تصویر آگهی مزایده باشگاه استقلال خوستان در یکی از روزنامه ها، در شبکه های اجتماعی منتشر شد، واکنش هایی نسبت به آن منتشر شد.

در اولین واکنش همایون یوسفی نماینده اهواز در مجلس، با انتشار بیانیه ای وزیر اقتصاد را تهدید به استیضاح کرد.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز، بعد از ظهر امروز واکنش امیدوار کننده ای نسبت به انتشار آگهی مزایده استقلال خوزستان نشان داد.

وی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم خوزستان نگران نباشند؛ ما با یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران برای هدایت تیم مذاکره داشتیم و تمرینات تیم به زودی آغاز می شود.

حیدری خاطرنشان کرد: تیم استقلال سرمایه استان است و ما هم برنامه داریم که برای فصل آینده نیز در لیگ برتر تیم داری کنیم. جای نگرانی وجود ندارد و مردم خوزستان مطمئن باشند که استقلال پر قدرت در لیگ هفدهم حضور پیدا می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران برای هدایت تیم مذاکره داشتیم و می توانم بگویم که کار تقریبا نهایی و حضور او در تیم استقلال قطعی شده است. به زودی نیز تمرینات این تیم آغاز می شود.

وی افزود: همچنین امروز (سه شنبه) توافقی بین استانداری، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات فوتبال استان با شرکت گروه ملی صورت گرفت و بر اساس آن به زودی باشگاه استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل داده می شود و اسپانسر آن برای فصل جدید مشخص خواهد شد.

 

به گزارش هورنیوز ؛ استقلال خوزستان و دیگر تیم های خوزستانی در فصل اخیر لیگ برتر شرایط مناسبی نداشتند و باتوجه به محفوظ ماندن سه سهمیه استان در لیگ برتر، انتظار میرود مسئولان توجه ویژه تری به سه تیم خوزستانی برای فصل جدید داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/659478کپی شد!
204
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.