زمان به سود نفتی‌ها/ خانه تکانی در برزیل ایران

هورنیوز – سال‌ها بود که نفت آبادان در پیش‌فصل رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال کشورٰ با معضلی روبه‌رو بود که هموراه صدمات بسیاری به پیکره این تیم وارد می‌کرد.

پروسه‌های طولانی هم‌چون تغییرات مدیریتی، تصویب بودجه، انتخاب سرمربی، جذب بازیکن، تست‌گیری از بازیکنان بومی و… زمان زیادی را در بر می‌گرفت و خود عاملی بود برای عدم کسب نتیجه در رقابت‌های مختلف، نفت آبادان همواره به تیمی معروف بود که زمان را از دست می‌دهد و با بدترین اسکلت موجود گام به عرصه رقابت‌ها گذاشته و به تبع آن نیز، در خلال رقابت‌ها دچار افت، کمبود بازیکن و ضعف‌های بسیاری‌ می شد.

اما تجربه فصل گذشته در جذب بازیکن و سرمربی باعث شد تا این باشگاه در پایان این رقابت‌ها، با توپ پر وارد بازار نقل و انتقالات شود و پس از انتصاب سرمربی، اقدام به جذب بازیکن نیز کند.

این اقدام باشگاه صنعت نفت، گرچه تعجب اهالی فوتبال را برانگیخته، اما عملکردی ستودنی در راستای حضور موفق در فصل آینده لیگ برتر فوتبال است.

به‌طور حتم پس از چند جذب مناسب توسط سرمربی جدید این تیم، نفتی‌ها در حال بررسی گزینه‌های بیشتر و در اندیشه بستن تیمی مقتدر برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر هستند.

امیدواریم با پاک‌سازی لیست این تیم از لوس بازیکنانی که شایستگی حضور در فوتبال آبادان و لیگ برتر را ندارند، همچنین خروج بازیکنان خارجی بی‌کیفیت این تیم، شاهد ترکیبی نو با آمادگی کامل در فصل آینده برای برزیلی‌های ایران باشیم و سرانجام هواداران پرشور آبادانی برای تماشای یک فوتبال واقعی به ورزشگاه مراجعه کنند و نه آه و حسرتی که ناشی از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه صنعت نفت آبادان تا کنون با بازیکنانی همچون مرتضی اسدی (گسترش فولاد)، کرار جاسم (تراکتورسازی) و فرید بهزادی کریمی (سپاهان) برای حضور در آبادان به توافق نهایی رسیده و قرارداد علی عبدالله‌زاده مدافع آبادانی صنعت‌نفت نیز تمدید شد.

ضمن اینکه ناصر سالاری، علی هلیچی، رضا جبیره، مسلم مجدمی، محمد دریس و تعدادی از بازیکنان جوان سهمیه رده‌های سنی پایه  صنعت نفت هستند که تحت قرارداد باشگاه نفت قرار دارند که فراز کمالوند باید در خصوص ماندن یا رفتن هرکدام از این بازیکنان نظر نهایی را اعلام کند.

همچنین قرارداد بازیکنانی همچون عقیل اعتمادی، حسین بغلانی، حکیم نصاری، بهادر عبدی، رضا نوروزی، عزیز معبودی، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا پورمحمد، زبیر نیک‌نفس، امیر زلیکانی، مجتبی ممشلی، محمد شادکام، محمود داری‌زاده، حسین ساکی، میلاد داغری، گوی هیان‌ کیم، رشید البی، برونو اولیویرا و علی صلاح هاشم  با این باشگاه به اتمام رسیده است و این بازیکنان به عنوان بازیکن آزاد محسوب می‌شوند.

بدین ترتیب این‌روزها باید منتظر اخباری از باشگاه صنعت نفت بود و عملکرد کارد فنی جدید این تیم را باید تا پیش از آزغا رقابت‌های لیگ برتر سنجید.

https://hoorkhabar.ir/658162کپی شد!
109