در تأیید و یا رد صلاحیت ها زیر بار هیچ فشاری نرفتیم

به گزارش هورنیوز هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در جمع خبرنگاران با اشاره له انتخابات شورای شهر اظهار کرد: شهر اهواز نیازمند اعضایی است که خلاقیت داشته و بتوانند برای شهرداری درآمدزایی ایجاد کنند.

وی توسعه شهر و برنامه ریزی در این راستا را از وظایف شورای شهر دانست و افزود: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که از هر نظر شایستگی این مسند را داشته باشند.

خادمی با انتقاد از این امر که متأسفانه برخی اعضای شورا منابع را بر باد داه اند تصریح کرد: امیدواریم در این دوره مردم کسانی را انتخاب کنند که حداقل شاخص های مرود نظر را داشته باشند.

وی در بخشی دیگر پیرامون انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: انتظار می رود مردم بهترین و اصلح ترین شخص را انتخاب کنند چراکه کشور ما دارای ذخایر و منابع بی شماری است. ایران دومین دارند ذخایر گاز جهان، سومین دارنده نفت جهانی و جمعیت ۸۰ میلیون نفری است اما متأسفانه با این مشکلات شاهد فقر و عدم توسعه یافتگی هستیم.

نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان این امر که حق مردم فهیم این نیست،یادآور شد: در بساری از کشورها هیچ گونه منابع نفت و گازی وجود ندارد اما با مدیریت تواسنه اند به توسعه دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه با ادامه این روند منابع فراوانی که بدون هیچ زحمتی امروز در اختیار ما است تمام می شود، گفت: با ادامه این روند قطعا نسل های آینده این کشور دچار بحران می شوند.

خادمی در پاسخ به سؤالی پیرامون رد صلاحیت گسترده نامزدها شورای شهر در هیئت نظارت توضیح داد: در هیئت مرکزی نظارت سوگند خوردیم که طبق قانون و اخلاق عمل کنیم و تحت تأثیر هیچ کس قرار نگیرد.

وی با اشاره به اینکه استعلام هایی از دادگستری، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات گرفته شده است، خاطر نشان کرد: حتی به برخی از آنها ارفاق شد تا شور و نشاط انتخاباتی حفظ شود.

نماینده مردم ایذه و باغملک ادامه داد: متأسفانه برخی از اعضای شورای شهر مشکلات اقتصادی ایجاد می کنند. اگر کسی سابقه فساد اقتصادی و یا مشکلات امنیتی دارد صلاحیت ورود به شورای شهر ندارد.

وی با بیان اینکه در تأیید و یا رد صلاحیت ها زیر بار هیچ فشاری نرفتیم تصریح کرد: متأسفانه برخی با لابی گری در هیئت مرکزی تهران توانستند تأیید صلاحیت خود را بگیرند. هیئت های اجرایی در استان خوزستان ۹۸۸ نفر را رد صلاحیت کرده بودند درحالی که ما ۴۰۰ نفر را تأیید کردیم.

https://hoorkhabar.ir/657947کپی شد!
48