رقابت دور از شأن بانوان در تبلیغات شورای شهر اهواز/ رأی جمع کردن به چه قیمت؟!

به گزارش هورنیوز ؛ ۲۱ اردیبهشت ماه تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور آغاز شد.

در اهواز نیز همان ساعات ابتدایی آغاز تبلیات، به یک باره چهره شهر فقط پوستر را به خود دید، پوسترهایی که تمام دیوارهای شهر را فراگرفته بودند.

اما در میان پوسترها چهره بانوانی که نامزد انتخابات هستند، از همه پوسترهای دیگر بیشتر جلب توجه می کند و دلیل آن استفاده از چهره های آرایش کرده در تصاویر است.

ظاهراً برخی از کاندیداهای زن در اهواز گمان می کنند که هرچه خود را زیباتر جلو نمایند، رأی بیشتری خواهند داشت و تمرکز خود را به جای معرفی برنامه ها و تخصص شان، به نمایش چهره های آرایش کرده و پوشش جذاب خود گذاشته اند.

در همین زمینه سیده فرانک موسوی، مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان، ضمن انتقاد از اینگونه تبلیغات، به ایسنا گفت: از نظر من در برخی از این تصاویر به هیچ وجه شئونات اسلامی و ارزش‌ها و کرامت زنان رعایت نشده است.

وی افزود: کاندیداها به ویژه کاندیداهای زن، باید به‌جای ارائه تصاویر تبلیغاتی رنگارنگ و مختلف به مردم به صورت واضح و شفاف، هدف خود را از کاندیداتوری برای انتخابات شوراها اعلام کنند.

موسوی تصریح کرد: متأسفانه در برخی از تصاویر تبلیغاتی این کاندیداها، آرایش کاندیداهای زن بسیار نامتعارف و نامناسب است؛ در حالی‌که هدف از انتشار تصاویر تبلیغاتی کاندیداها، معرفی نامزدهای انتخاباتی به مردم است، نه اینکه زیباترین کاندیدای زن معرفی شود!

 

به گزارش هورنیوز ؛ در پایان انتظار می رود، فرمانداری اهواز و دیگر نهادهای اجرایی و نظارتی در انتخابات، نسبت به این شیوه زشت تبلیغات با اقدامی عملی واکنش نشان دهند تا در آینده این عمل ناپسند که شخصیت و کرامت بانوان نجیب خوزستانی را زیر سوال می برد، نهادینه نشود.

https://hoorkhabar.ir/657600کپی شد!
777
۴
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • هاله خدمت دوست عزیز که فرمودند شما قصد تخریب خانم خورشیدی رو دارید اولا که این عکس خانم.خورشیدی نیست در ضمن اگه این کار تخریب شخصی کسی باشه چه فرقی می کنه چه اینجا چه روی در و دیوار این به شخصیت و درک مردم و برداشت عوام داره نه من و شما و جایی که این عکس ها هستند من یک بازدید کننده از سایت هستم و قرار دهنده این عکس نیستم که خدایی نا کرده سوء تفاهم پیش بیاد بیایید به خودمون و به منعکس کننده های این مطالب فرصت بدیم تا در اصلاح این چنین نمادها در سطح جامعه کمک کنیم نه اینکه زود شروع به ایجاد ستیز و بحث و جانب داری تشکر
  • علیرضا رییسی زاده حرف شما متین اما..... و اما زشت تر از همه اینکه شما عکس این دو خانم را بدون هیچ واهمه ای اینچنین در سایت خود گذاشتید دوست عزیز حداقل کمی انها را مات می کردید.... ایا شما هم باید اشتباه دیگران را مرتکب شوید این کار شما هم ئدرست نیست ایا انها راضی هستند که شما این عکس های کاملا واضع را از این بندگان خدا گذاشتید لطفا توجیه نکنید عکس مردم را از روی سایتتون به این شکل بردارید........ و گرنه حرف شما متین
  • Shirin hamidavi وقتی خانومی با حجاب کامل ولی ظاهری آراسته عضو شورا می شود به معنای زیرپا گذاشتن شٸونات اسلامی و منشوری بودن نیست..لطف کنیم صفحه پشت خانومای آراسته نگذاریم ..
  • Farshad سلام شما که این عکس و گذاشتین و قصد تخریب خانوم خورشیدی دارید یه سری به شهر بزنید و ببینید که خانوم خورشیدی فقط بنر در سطح شهر زدن و مثل مابقی کاندیدا که شهر رو بهم زدن تبلیغ نکردن و اگر به ارایش کردن باشه که کاندیدای دیگه هم ببینید لطفا. پس لطفا با عدالت مطلب بگذارید
منتشر شده۴