برخورداری بانوان خوزستانی از امکانات ناچیز ورزشی

هورنیوز – افشین حیدری در مراسم ثبت رکورد جابجایی خودرو با دندان توسط پوریا و فائزه سرلک که امروز (جمعه) در پارکیبنگ شماره ۴ کیانپارس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مطمئن هستیم که با توسعه ورزش همگانی می‌توانیم به سمت جامعه‌ای سالم قدم برداریم و همه باید تلاش کنیم تا ورزش در زندگی ایرانی‌ها جایگاه خود را به دست آورد.

وی بیان کرد: قصد داریم طی برنامه‌ای که در طول سال برای تجلیل از قهرمانان برگزار می‌کنیم، از فائزه و پوریا سرلک که دو ورزشکار خوب و با اخلاق استان هستند، تجلیل کنیم. به خود این ورزشکاران هم اعلام کرده‌ایم که حامی آن‌ها هستیم و از رکوردهای دیگر آن‌ها نیز حمایت می‌کنیم. این دو به‌عنوان الگویی در جامعه می‌توانند پایگاه و جایگاهی جهت ایجاد اعتماد به نفس برای قشر جوان درست کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه در خصوص مجموعه ورزشی بانوان جانباز و معلول اهواز نیز گفت: متاسفانه خوزستان تاکنون از نظر امکانات برای بانوان معلول ضعیف بوده است و باید این خبر خوش را بدهم که از هفته پیش رو، کار تکمیل مجموعه ورزشی بانوان جانباز و معلول اهواز واقع در منطقه کوی طلاب آغاز می‌شود و فکر می‌کنم تا پایان سال نیز به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: در تمام شهرستان‌ها نگاه خاص و ویژه‌ای به ورزش بانوان داریم. در تمام سفرهای شهرستانی نیز گفته‌ام، بخش خصوصی که در حوزه ورزش بانوان فعالیت کند، به همه صورت به‌ویژه از طریق تسهیلات با نرخ بسیار پایین، آمادگی حمایت از آن را داریم. اداره‌کل ورزش و بانوان برنامه دارد که حوزه بانوان را تقویت کند، چراکه بانوان خوزستانی از امکانات ناچپزی برخوردار هستند و حیف است که از این استعدادهای خوب، بهره‌برداری نشود.

https://hoorkhabar.ir/656200کپی شد!
114