بهره برداری از سه بیمارستان در خوزستان/ سقوط در ورطه تهدید!/ تاریخ خوزستان در خطر نابودی!

تیر خلاص اصلاح طلبان خوزستان به روحانی/ کهرام باید استعفا دهد

امروز ستاد روحانی در انتخابات ۹۲، تیر خلاص را زد و در بیانیه ای تند و تیز، عدم همکاری و حمایت خود را از ریاست حمید کهرام در ستاد ۹۶ اعلام کردند. (بخوانید..)

 

*****

 

پس لرزه های یک خبر در هورنیوز!

جای سوال است که چرا برخی افراد و سایت ها که فکر می کنند باید نورچشمی باشند خود را داعیه دار و دایه مهربانتر از مادر می دانند و با انتشار تکذیبیه ها و مطالب عجولانه در شبکه های مجازی سعی در کتمان واقعیت ها و پرهیز رسانه ها از رسالت خبری و تحلیلی شان دارند. (بخوانید…)

 

*****

 

چه کسانی از مهاجرت مردم خوزستان به شاهین شهر سود می برند؟

در حالی مردم خوزستان از مشکل گرد و غبار به این شهر پناه می آورند که نزدیکی شاهین شهر به پالایشگاه اصفهان و مشکلات زیست محیطی آن برای ساکنان،  سال هاست به یکی از مناقشات اصلی بین شهرداری این شهر و مدیران پالایشگاه تبدیل شده است. (بخوانید..)

 

*****

 

ضرب و شتم گانگستری یک معلم در لالی

معلمی در یکی از روستاهای لالی به شدت مورد ضرب و شتم مهاجمان قرار گرفت. (بخوانید…)

 

*****

 

تاریخ خوزستان در خطر نابودی!

میراث‌فرهنگی استان خوزستان با مشکلات بسیاری روبه‌رو است. یکی از مهم‌ترین این مشکلات ضعف اقدامات اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان است که موجب ایجاد مشکلات بی‌شماری برای آثار باستانی و محوطه‌های تاریخی خوزستان شده است. (بخوانید…)

 

*****

 

احمدی نژاد؛ بمب بدون تایمری که بقایی ضربه گیر اوست!

این بمب بدون تایمر هر زمانی که بخواهد، بدون توجه به صلاحدید خود و کشور تصمیم می گیرد و علاوه بر منفجر کردن خودش، صدماتی به چهره سیاسی و احتماعی جامعه وارد می کند. (بخوانید..)

 

*****

 

از بگم بگم های احزاب تا قشون کشی رسانه های مدعی اصلاح طبلی در خوزستان

علی رغم آنکه عبدالله کعبی درمصاحبه با یک رسانه شخصا استعفای خود را تأیید کرد اما پس از درج این خبر در سایت خبری تحلیلی هورنیوز، برخی افراد با اهداف منفعت طلبانه مدیر مسئول این پایگاه خبری را تهدید کردند. (بخوانید..)

 

*****

 

سه بیمارستان خوزستان در سال ۹۶ به بهره برداری می رسند

کلنگ ساخت هیچ بیمارستان دولتی پس از انقلاب در خوزستان بر زمین زده نشده از همین رویکرد ما اتمام ساختمان های نیمه تمام بود. (بخوانید..)

 

*****

 

سقوط در ورطه تهدید!

این اوج بی هنری است که یک رسانه را تنها بخاطر یک تحلیل یا تعبیر و در بدترین حالت بخاطر یک سهو یا خطاء تهدید به شکایت کنیم و از تبدیل شدن آن به یک رسانه کاهنده در بحث ستاد استانی روحانی ابایی نداشته باشیم. (بخوانید..)

 

*****

 

دبیر ائتلاف کاندیداهای مستقل استان خوزستان منصوب شد

این ائتلاف برای اولین بار در استان خوزستان با حضور فعالین عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و… تشکیل می شود. (بخوانید..)

https://hoorkhabar.ir/654718کپی شد!
141
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.