سعداوی: فعلا در خصوص ادامه همکاری با باشگاه تصمیم نگرفته‌ام

هورنیوز – نعیم سعداوی در خصوص شرایط این تیم، اظهارکرد: در دو هفته اخیر خیلی خوب بازی و موقعیت‌های بسیار خوبی را هم خلق کردیم. واقعا در هر دو بازی به دنبال کسب سه امتیاز بودیم و از هر جهت نیز شایستگی و استحقاق رسیدن به این مهم را داشتیم ولی آن‌طور که باید و شاید قدر موقعیت‌ها را ندانستیم و شاید کمی بدشانس و بی‌دقت هم بودیم.

وی بیان کرد: بازیکنانم بسیار خوب شرایط را درک می‌کنند و با تمام وجود نیز تمرین و بازی می‌کنند و امیدوارم در سه بازی باقی‌مانده بتوانیم جایگاه مناسبی را به دست آوریم. به هر حال هم خودم و هم بازیکنانم این احساس را داریم که جایگاه فعلی، جایگاه واقعی ما نیست و تا آخرین لحظه برای کسب جایگاه مناسب می‌جنگیم و از هیچ تلاشی هم دریغ نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: اگر چه از نظر بازیکن در مضیقه هستیم و چند بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی جوانانی داریم که به آن‌ها افتخار می‌کنیم و هر موقع فضا را برای آن‌ها فراهم کرده‌ایم با تمام وجود و شجاعت کار کرده‌اند. ما از عملکرد جوانان‌مان بسیار راضی هستیم و مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار آن‌ها است.

وی با اشاره به مشکلات تیم فوتبال استقلال خوزستان و تیم خوبی که پورموسوی درست کرده است، گفت: مسوولان به پورموسوی اعتماد کردند و او نیز با وجود مشکلاتی که پیش‌رویش است، بسیار خوب کار کرده و یک تیم بسیار خوب نیز آماده کرده است. من به عنوان یک خوزستانی افتخار می‌کنم که استقلال خوزستان با شایستگی از حیثیت فوتبال کشور دفاع می‌کند و این نشان می‌دهد اگر به جوانان اعتماد کنیم و در کنار آن شرایط متعارفی را که هر مربی به آن نیاز دارد، مهیا کنیم قطعا می‌توانیم شرایط بهتر از این را رقم بزنیم.

سعداوی در خصوص داربی خوزستان نیز عنوان کرد: در بازی با استقلال خوزستان، در وهله اول به دنبال ارائه یک فوتبال جذاب و ناب خوزستانی هستیم و مطمئنا هر دو تیم نیز این رویه را در پیش می‌گیرند. در کنار این موضوع هم به دنبال دفاع از اعتبار و حیثیت فولاد و همچنین یک جایگاه مناسب در جدول رده‌بندی هستیم. خوشبختانه جوانان بسیار خوب ما با روحیه و انگیزه‌ای که دارند، می‌توانند با شجاعت مثال‌زدنی کار را دنبال کنند.

وی افزود: همچنین از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و فارغ از هر نتیجه‌ای، تیم مورد نظر خود را حمایت کنند و در نهایت امیدوارم یک فوتبال زیبا و جذاب را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص آینده کاریتان در باشگاه تصمیم گرفته‌اید؟ گفت: خیر، در حال حاضر تمام تمرکز و توانم متوجه سه بازی پیش‌رو است و شک نکنید تا آخرین لحظه که در خدمت مجموعه فولاد هستم، با تمام وجود کار را دنبال می‌کنم و به اندازه سر سوزنی کم نمی‌گذارم. امیدوارم در انتها نیز بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان به جا بگذاریم. به هر حال باید بگویم پس از این‌که سه بازی باقی‌مانده را پشت سر گذاشتیم، هم خودم و هم باشگاه در خصوص ادامه همکاری تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

https://hoorkhabar.ir/654299کپی شد!
110