شناخت برترین های مسابقات سوارکاری استقامت خوزستان در ماهشهر

به گزارش هورنیوز ؛ این مسابقات ۲۵ فروردین ۹۶ در شهرستان ماهشهر و در مسافتهای ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر با حضور ۳۳ سوارکار از شهرستانهای اهواز، ماهشهر، شوش، کارون، آبادان، خرمشهر، رامشیر و گچساران برگزار گردید.

در پایان این رقابتها و در مسافت ۴۰ کیلومتر از ۲۰ شرکت کننده؛ آقایان مفید آرامون، جواد کعبی، احمد مهاوی، دانیال حیدری، فاضل عساکره، حسین عساکره، صالح عساکره، شاهین بغلانی، بهروز حیدری، مجاهد قیوم پور، حسین صباحی مقدم، رضا عساکره و خانم ها اعظم ساغرزاده و مرجان فیصلی زاده مسیر را با موفقیت به پایان رساندند.

در مسافت ۶۰ کیلومتر از ۸ نفر شرکت کننده اقایان مجاهد حمید، مهدی کلید دار، عباس رمضانی، فائز محمدی، رحمان قربانی و رسول پرندوار موفق به گذراندن مسیر شدند.

همچنین در مسافت ۸۰ کیلومتر از ۵ نفر شرکت کننده، آقایان هشمت حسن زاده، امین میرعلیپور، محمد حسین خیاطی پور و حامد عساکره موفق به گذراندن مسیر گردیده که آقایان هشمت حسن زاده و امین میرعلیپور در ۸۰ کیلومتر سرعت نامحدود به ترتیب حائز مقام اول و دوم گردیدند.

از نکات مهم قابل ذکر در این رویداد حضور خانم مرجان فیصلی زاده سوارکار نونهال استقامت خوزستان بود که موفق گردید رکورد خود را با زمان مناسب به مسافت ۴۰ کیلومتر ارتقا دهد.

https://hoorkhabar.ir/654059کپی شد!
187